Thanks!

Allmänt
Idag är det måndag igen vilket innebär en ny vecka och nya möjligheter samt nya patienter. Skulle jobba dag idag men eftersom en kollega hade en viktig ärende att göra idag så böt jag med honom, därför ska jag jobba kväll. Känns som att det kommer bli kaos idag då det har varit hyfsat lugnt i helgen. Som jag har sagt tidigare, är det lugnt på helgerna så blir det mer på vardagarna.

Nästa vecka på måndag är det dags för inskolning på medicinakuten. Har inte pluggat något inför det så måste kanske komma igång med det snart. Ska då läsa inskolningsmappen men även medicinska sjukdomar som är vanliga på akuten. Nice!!!!

 
Fick precis en paket i brevlådan och i det innehöll en massa tillbehör till min iPad/iPhone. Hur nice som helst, WeCanMakeIt.Eu. Kommer nog använda de flitigt, speciellt camera connection kit (5+1) där man kan koppla in sin mobil eller minneskort och överföra på så sätt bilder.


På fredag sätter jag igång tävlingen, mer info om tävlingen får ni då men missa som sagt inte tävlingen för man vinner bra grejer kan jag säga :). Dags att röra sig mot jobbet, ciao!

Kommentera inlägget här: