Äntligen, designen är här!

Allmänt
Ja, nu var det äntligen DAGS att publicera designen, som Nicklas ([email protected]), fixade till mig. Jag är faktiskt sjukt nöjd med designen men det finns förstås små fel här och där som kommer under tiden fixas. Så om ni ser att något är konstigt så är det bara att kommentera eller så väntar ni en dag och se om jag har gjort något åt det. Om inte, kontakta mig :). 
Ni som inte kan se den nya designen, klicka på uppdateringsknappen eller så klickar ni bara på F5 när ni är inne på bloggen. Då uppdateras bloggen och ni borde se den nya designen.

Jag hoppas att ni också är nöjda med designen och nu kommer jag ha detta ett tag. Stort tack till Nicklas som hjälpte mig och även ni läsare som haft en sååååå lång tålamod. Många av er har tjatat om den nya designen jag pratade om för några månader sedan. Så nu är den äntligen här. Bra start på det nya året!! ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 reine de l'afrique:

skriven

tror allt ser bra ut :) fin design :))

3 Margareta:

skriven

Jättefin header.
Fin ssk-klocka du har på fotot:)
I ditt arbete som sjuksköterska undrar jag om du har några raster där du kan hämta andan,eller om det rullar på massor hela dagarna...

2 Tess- en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn

skriven

Fint! =)

4 nadia

skriven

ser dubbelheader, ska det vara så? :)