Jobb!

Allmänt
God morgon! Hur står det till med er? Själv mår jag bra och gör mig i ordning för kvällpass på jobbet. Ganska skönt att åka till jobbet nu när det börjat snöa. För då vet man att alla andra kommer vara hemma och ingen kommer orka gå ut just pga kylan och snön.

Jag hade en bra nyår, fick fira in det nya året tillsammans med Maria och Peter som var på besök i Stockholm. VI hade det faktiskt sjuktkul ihop. Det brukar vi iofs alltid ha. Så strax efter 1 var jag tvungen att åka hem för att jag skulle jobba tidigt dagen efter. Kan säga att jag var rätt trött på morgonen men efter nån timma så vaknade man till. Nästa gång vet jag hur jag ska planera. Skulle bjuda på några bilder men hinner inte lägga upp de, så vi får ta det en annan gång.

Fått hittills bra respons ang. designen men som jag skrev så är det fortfarande små saker kvar att göra. Men det blir ju bara bättre o bättre med tiden. Nu ska jag göra klart mig och sedan röra mig på jobbet. Vi hörs och jag hoppas att ni får en bra dag! :)

Nästa vecka ska jag börja jobba natt :o....

Kommentera inlägget här: