Natt vecka kommer!

Allmänt
Är ledig denna helg och sen kör jag min första natt på jobbet. Hela den här veckan kommer jag bara jobba natt och jag ser framemot det. Är ganska nervös men jag hoppas att det går bra. Jag tror att jag kommer jobba natt på neurologen just för att det är där jag har jobbat längst på. Men jag tror att jag kommer även vara på medicin.
Efter natt veckan kör jag på som vanligt igen att jobba dag och kvällspass. Jag har schemalagt mig två veckor natt på nästa schemaperiod som börjar i februari och sträcker sig fram till april :)
 
 
 
Fått många frågor om jag vet vilka personerna i rånet är, då det går rykten om att personerna är från Fittja. Svar på er fråga, ja, jag känner bara han som blev skjuten. Det har även stått på några hemsidor om att han har dött och NEJ, han lever fortfarande men är i koma. Må gud vara med dig H! 
 
Nästa vecka börjar vi köra en ny tävling från vårdväskan, den här gången gäller det STÖDSTRUMPOR. Mer om det tar vi i början av veckan :) 

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jag känner honom inte men vet vem han är.
Allah sifa versin H.G!

3 fattiga kurden som springer efter sina drömmar:):

skriven

din blogg har blivit sjukt snygg, men blev nästan blind när jag såg första gången från svart till vit. masallah fortsätteru plugga??

2 Margareta

skriven

Hej Där! Jag undrar i hur stor utsträckning man får välja sin egen praktikplats i de senare terminerna?Jag skulle vilja veta hur det är att arbeta inom en Kriminalvårdsanstalt.