Flyttar nästa veckan...

Allmänt
Yoo alla läsare!! Nu har jag lite tid över för att blogga och berätta kort vad som har hänt och börjar hända i mitt liv men framförallt karriären, som jag kommer prata/blogga mycket om nu framöver!
 
Jag har ju bestämt mig för att börja blogga igen och köra på som jag har gjort tidigare, sedan 2007. Kommer blogga allt som händer i mitt liv eller kanske inte allt utan bara det jag känner för att jag vill dela men det kommer handla mycket om jobb. För jag vet att många av er läsare är just vårdpersonal men också studenter, bl.a sjuksköterskestudenter och undersköterskestudenter. Så som sagt, I'm back! :)

Vad har hänt då? Jo, åren har hittills börjat sjukt bra och jag hoppas att det fortsätter så här! Igår hade jag min sista undervisning för åk 2 på Torekällgymnasiet som gick galant. Jag har varit där nu i två veckor och undervisat vilket gick jättebra och det var roligt. Fick en anställning som vikariat där så jag kommer jobba när jag orkar och har tid, vilket jag kommer säkert ha.
 

 
FerhatRobin @ Instagram
 
Imorgon kör jag mitt sista pass på Södertälje akuten och sedan rör jag mig vidare. Jag har varit på Södertälje akuten i 7 månader och under den tiden har jag lärt mig och utvecklats mycket. Det var en bra akutmottagning med bra personal som fick mig att trivas som fisken i vattnet så därför känns det lite jobbigt att lämna stället!
Så vad händer nu? Nu ska jag vara ledig i en vecka och sedan tar jag mitt pick och pack och flyttar till nord Norge för att jobba där. Kommer börja jobba på Tromsö's akutmottagning och blir kvar där i ca 3 månader. Därefter kommer jag tillbaka till Sverige för att jobba på....ja, det kan vi ta när det närmar sig och när allting är klart! Allting rullar på bra hittills, Ma sha Allah brukar jag säga!
 
FerhatRobin @ Instagram

Förutom jobb så rullar allting annat också vilket jag är glad och tacksam för. Jag har aldrig haft det så bra som jag har det idag och det känns sjukt bra! Jag hoppas att även ni mina läsare har det bra och att allting går bra. Har alltid sagt det och säger det igen, alla vi möter motgångar förr eller senare men viktigaste då är att ALDRIG ge upp... Vad tror ni jag har gjort under hela mitt liv för att komma dit jag vill komma?? Jo, kämpat och kämpat fastän att vissa gånger har jag haft bara känslan av att ge upp men all slit var verkligen värt! Så don't EVER give up!

Nu blir det sängen för mig och sedan jobb tidigt imon bitti! Kommer ha fullt upp nu framtill nästa helg när jag ska flytta så blir nog inga inlägg till dess så vi ses då om vi inte hörs på instagram (FerhatRobin) eller någon annanstans. Ha en fortsatt trevlig kväll och TREVLIG HELG alla där ute :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Svarten:

skriven

Kul att du börjat blogga igen :-) Lycka till i Norge!