Eget företag - Ferhat Baysal

Allmänt
God dag! Snart är det exakt tre månader sedan jag skrev något här på bloggen. Det är ganska långt tid men trots det så är ni ändå inne här på bloggen dagligen vilket jag tycker är roligt att se. 
Som jag skrev på förra inlägget så har jag tappat energin och kraften för att blogga men vet inte varför.
 
Vad gör jag om dagarna? Jag jobbar för fullt på ambulansen idag och jag älskar mitt jobb. Jag har nu jobbat där i 1,5 år och helt ärligt så fattar jag inte att tiden har gått så fort. Känns som att jag började jobba på ambulansen för två månader sedan.
Jag jobbar fortfarande kvar på Hägersten, som är stationerad på Brännkyrka brandstation i Fruängen. Jag trivs stort med brandisarna och min kollega, Anna.

.




 
Förutom ambulansen har jag börjat med något nytt som jag kör för tillfället bara sidan av mitt jobb, nämligen eget företag. Jag åker runt olika hemtjänst på olika kommuner och föreläser om olika sjukdomar, dess symtom, behandling m.m. Många hemtjänst har inte utbildade undersköterskor och det kostar att skicka de på utbildning, därför väljer många hemtjänst att ta in någon som kan undervisa/föreläsa för att på så sätt öka personalens kunskap om olika sjukdomar. 
Eftersom jag har precis börjat med det har jag varit på en hemtjänst två gånger och undervisat men just nu har jag kontakt med några fler hemtjänst som är intresserade över detta!
Att undervisa/utbilda är något jag tycker är roligt och det är därför jag även har valt att undervisa elever inom vård och medicin på Torekällgymnasiet i Södertälje.
 
Mitt företagslogga
 
När jag inte jobbar försöker jag leva livet genom att resa runt och göra roliga saker i livet. Jag har bland annat, under dessa månader jag varit frånvarande från bloggen, rest till Barcelona och Paris. Det har varit två underbara och härliga weekend resor. Jag kom hem bara nån vecka innan det tragiska hände i Paris, usch! Förstår inte vart världen är påväg...
 

Paris
 
Sagrada La Familia - Jag och lillebrorsan inne på FC Barcas officiella butik
 
Jag kommer, som idag, nog inte kunna blogga så ofta utan ska försöka göra det minst en gång i månaden. Men däremot är jag mer aktiv på instagram, där jag heter FerhatRobin. Där lägger jag upp alla sorts bilder från jobbet.
Har dessutom SnapChat, FerhatRobin, där jag lägger livebilder från jobbet. Se till att följa mig på båda ;)
Juste, har ni frågor kan ni alltid maila mig på [email protected] eller skriva på KIK, Cordibus heter jag där! Ta hand om er :)
 
P.S Ni som kommenterar och ställer frågor, skriv gärna in ditt email adress så du får svaret av mig! :) D.S

Kommentera inlägget här: