Halil Mercan

Allmänt

Halil Mercan, min kusin.

Kommer ni ihåg för några veckor sedan när jag skrev att min kusin Halil är nominerad till All stars Sanktan och att han blir kanske en av de 16 bästa spelare som får åka till Italien?
Nu har det blivit klart att han är en av de 16 bästa Stockholm spelare och åker den 11 november till Milano i Italien för att möta Milan P95 och Inter P95. Inte nog med det så kommer de bo i en lyxhotell i en vecka samt att de kommer titta på matchen mellan Milan och Chievo på San Siro. För er som inte vet så spelar han i Hammarbys P95 elit lag. Så grattis ännu en gång Halil och jag blev faktiskt glad när han berättade det till mig :P. Så nu vet ni det också alla haha. Men den som blev mest glad var hans morbror Cemil haha.
Nu vill jag att ni inte ska glömma namnet Halil Mercan för jag är säkert på att ni kommer höra de namnet flera gånger om några år :). Ni ska dessutom inte glömma mig heller, Ferhat Baysal för det kommer vara samma sak om några år haha.

Så ja alla besökare, vad säger ni om detta?
Kommentera :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Emilia:

skriven

Vad kul att han är en av de 16 bästa. Lycka till han :)



Jag vill också åka till Milano inte för att spela utan åka dit som semester :)

3 Anonym:

skriven

hur blir du och halil mercan kusiner ? :P

5 emil:

skriven

haha ferhat du e fett olig

7 släkting:

skriven

ohooy.. fett kul jue..!:D

9 foo:

skriven

yes,,vi e säker släkt...poze ta gıra??

11 Anonym:

skriven

naaha hahah dine le..

13 Anonym:

skriven

hahahaha tamam

soyadi ta ci?

15 Yosef:

skriven

haha vi mötte dom för 2 veckor sen (bissarna p95) :P

2 Patricia

skriven

Bra jobbat för han :D

4 halil

skriven

Ferhat, va du tvungen å skriva :D

6 foo

skriven

inte heller foo ska ni glömma...ja kommer bli stor ja me nån dag..har mina planer..(h)

d bra fae..vägled halil..sen när han e 18 jag tar över...vi har ett avtal ja o du glöm inte..

hur han o halil blir kusiner?? svaret e enkelt dem e från tavşançalı..ja e åxå släkt me honom :p

haha men fae..xa rezil maka pe..acık madi...isveçli bin am nuxaşini..halil kusine ta..cemil ji kusine ta...o cemil e xalo till halil haha kurder asså XD..sjukt..

man e släkt me varan på flera olika sätt otroligt asså...

kusine mın ji haye ja e kusin me hennes farsa åxå XD..

8 Anonym

skriven

hahahahah jag e också från tavsancali e jag släkt med dig nu !! t.cali BÄSTA !!

men seriöst hur blir ferhat kusin/släkt med halil mercan ?

10 Anonym

skriven

naaha hahah dine le..

12 foo

skriven

ben doğuştan hastayım..

hinge tu na mari mıni..çünkü mari mın gi poz gırın

14 Anonym

skriven

hahahaha tamam

soyadi ta ci?