NY TÄVLING

Allmänt
Nu är det dags och berätta om tävlingen. Den här gången är det faktiskt NI som bestämmer priset. Ni skriver på den HÄR SIDAN vad ni vill det ska vara för pris samt svaret på frågorna som har med tävlingen att göra. Det jag kan lova er är att priset kommer i alla fall inte bli biobiljett eller något sånt utan det är som sagt ni som bestämme priset. Vad det blir för pris får ni veta det när tävlingen har avslutas. Juste, tävlingen håller på i ca 2 veckor så alla gamla och nya läsare får chansen :).
Aja dags och skriva upp frågorna som har med tävlingen att göra. Viktigt att ni skriver rätt svar på frågorna och de som fuskar blir diskvalicerade.

Den här tävlingen kommer inte vara så svårt. Det enda man behöver är just att svara på 5 frågor som har med min blogg och mig att göra. Så för att hitta svaret kan ni ju använda ''Sök''-funktionen som finns på bloggen. Ni hittar den på högra sidan av bloggen under min profilbild. Så här ser den ut:


Aja här är frågorna:
1- Vad jobbar jag med just nu?
2- Vad ska jag bli i framtiden?
3- Hur många magic trick har jag lagt upp på bloggen? (Tips, titta under ''Magic trick''-kategorin)
4- Vilken tidning var jag med i för nästan ett år sedan? (Tips, kolla allra första inlägget jag skrev på bloggen)

Om du kan svaren på frågorna går du in på den HÄR SIDAN. Där skriver du ditt namn, e-post (så jag kan kontakta dig ifall du är vinnaren), vad du tycker priset ska vara samt vad svaret är på frågorna. Så lycka till alla.
NI MÅSTE SKRIVA I ALLA FÄLT PÅ HEMSIDAN DÄR NI SKA SKICKA SVARET

Nu ska jag gå och jobba, vi ses ikväll :). Lycka till som sagt :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Varje år säljs ungefär 600 000 till 4 miljoner, varav 1.2 miljoner är barn till olika länder. I vårt eget land är det ungefär 400 till 600 kvinnor som varje år tvingas till tvångsprostitution. Vi vill stoppa detta. Hjälp oss stoppa detta. Gå in på vår blogg för mer information..

3 kurd:

skriven

hahah jag svär priset borde vara de foo:D

5 helin:

skriven

haha visst sara, snackar ni om det dära halsbandet från gunds pazar? hahahaha:P

7 foo:

skriven

den där fula äckliga halsbandet betydde väldig mkt för faee...varje gång han ser den akli baska yerlere gidiyor zawali..men den e fortfarande kvar..han har erkänt d för mig..kusere mes maka fae..va bara tvungen o säga d...

2 foo

skriven

tooo faee..driver du me oss eller peee...du har ju fan gett svaret typ. çı kalme lele..am wekas gerizekalini...ok vi e kurder..men överdriv inte vi e inte dumma...lite svår tävling kunde du väl ha gjort...men men d du som e bloggare du bestämmer..ja tycker att priset ska vara en nalle puh.. o nån stans på nallen ska d stå faes blogg.....PR you know..

4 sara

skriven

hahahhahha nej bästa du borde ha halsbandet som pris! eller ki wi halsbande mahda tuxaze?

eller det kanske finns ngn fukare som vill ha, vem vet, mohahhaha

6 benne

skriven

priset borde vara ferhat som hoppar ut från en tårta och sjunger happy birthday to you