Torsdag

Allmänt
God morgon vänner. Sov ni bra inatt? Själv sov jag otrolit skönt, länge sen man sov så här bra. Typ första gången jag inte tänkte på att jag måste vakna tidigt och plugga utan istället fick jag bara sova och njuta av det :).

Är som sagt i Stockholm för er som inte vet. Vädret här är nästan likadant som Sundsvall faktiskt. Men Stockholm kanske är bara lite varmare men annars är det ingen skillnad :).
Idag har jag planerat att först gå till frisören jag alltid går till för att klippa mig. Därefter kommer jag komma hem för att duscha och sen åka till Skärholmen för att bland annat lämna jackan morsan köpte till mig förra veckan. Tror jag ska köpa ett par jeans också eftersom att jag behöver.

Inatt hade jag en fruktansvärt äcklig dröm och det handlade om min lilla kusin Mirhan. Ska inte gå in på vad som exakt hände i drömmen eftersom många säger att det inte är bra att berätta om sina drömmar för andra. Speciellt när ni är så många haha.
Masallah, min lilla kusin Mirhan :)

Aja, klockan är bara 9.50 så jag har tänkt att äta frukost och sedan sitta vid datorn och TV. Men ni får ha det så bra, jag bloggar när jag har kommit hem från Skärholmen =).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Chatrine:

skriven

Skönt att du äntligen fått sova ut =)

Nje man ska inte berätta om drömmen om man inte vill att det skall ske.

Men vill man att det inträffar så kan man berätta =)

2 Anonym

skriven

åå vad sött mirhan är mashalla. sina ögon:D