Träning

Allmänt
Kom hem för ca en timme sedan och försökt blogga men blogg.se ville inte funka. Så därför blev det lite sent inlägg.

Men jag var och tränade med Eric på Friskis och Svettis. Träningen gick jättebra. Har hittills inte så ont i kroppen men det kanske beror på att jag tränar ju annars hemma alltså situps och armhävningar. Men i alla fall, jag tränade armar, bröst och ben. Inte nog med det så köpte jag ett gymkort så nu blir det träning typ varje dag med Eric :). Kortet har jag inte fått än men det får jag troligen imon och det kosta 590kr.
Tog bara två bilder från träningen så här får ni de:




Jag och Eric :)

Så imorgon blir det träning igen med Eric. Den här gången ska jag köra lite hårdare ;). Måste dessutom börja träna rygg också.

Nu ska jag sitta framför TV och titta på Barcelonas match. De möter Sporting ikväll och det är deras första liga match. Inte nog med det är det Zlatans första liga match också, så det ska bli kul och se. Hittills har Zlatan inte gjort några mål för Barcelona. Men frågan är nu:

Kommer Zlatan Ibrahimovic göra sitt första mål, i Barca tröja, idag??
Kommentera

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 - H*:

skriven

- nej det kommer han inte!

3 Bella:

skriven

Idag har jag varit hos min syster på kalas.

Sj då?

5 Jonna:

skriven

sv : tack dsm :)

okok, då vet jag

7 Madde:

skriven

Sv: Jag vet faktiskt inte, men självklart HOPPAS jag på det =D Han är ju Sveriges stolthet!

9 Daniel:

skriven

Zlatan lär inte göra mål, han kommer floppa & sen böna & be Inter & speciellt Mourinho att ta tillbaka honom. Dock lär han få ett blankt NEJ, då portugisen fått sin målspottande gullegris, Eto'o. Ett av världens absolut bästa köp genom alla tider - sälja Zlatan & få Eto'o !

11 Lovisa:

skriven

Jag tror inte att zlatan gör mål ikvall

13 Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins:

skriven

sv. tack så mkt

15 pam:

skriven

sv: tja! jo, det rullar väl på här. hur är det själv? :)



härlig blogg, lite annorlundare än vad man brukar läsa. gillaré!

17 (¯`¬•» ★ B E L L S★:

skriven

tack eller vad man ska säga :D

19 Skogmulle:

skriven

zlatan <3 suck

21 Marielle:

skriven

Jag mår bra, själv? =)

23 AMANDA FALK:

skriven

Good morning ;-)

huh, ska till gymmet idag, kommer köra en klass men sen tänkte jag köra vikter också, det är så sjukt tungt bara! föresten vet du har många man ska orka? har man för tungt/lätt om man pallar 20 och hur många rep. ska man göra? :D

25 Cecilia:

skriven

Hahaha okej sexiii, ska lägga det på minnet! ;) Bra att du tränar. Nej jag tror det blir nästa helg. Plus limpan kommer upp nu denna helg så det skulle bli lite trångt i louise lilla säng. haha :D

27 C.J.:

skriven

Hej!



Va bra =)), det är bra här med tack!



Jasså i sundsvall okej d var lite långt ifrån mig. Tänkte på musik videon och coola bilder men men...



Idag tänkte jag skriva lite här på bloggen, plugga lite och sen har man tvätt. Inte kul..



Själv då?? Duktig du är som orkar med morgon träning =)

29 Queen:

skriven

fin blogg =)

2 Hanna

skriven

Vi får väl se om det blir något mål. Tror inte att en sån duktig spelare har svårt att komma till, bland andra duktiga spelare. Svt trodde iaf att Barcelona skulle ge honom två månader som försök. Skulle han inte ha börjat prestera innan dess.. ja då vet i gudarna =P

Fotbollsintresserad?



Jag har idag, haft min första dag på en utbildning till Nagelterapheut! Fråga mej inte vad jag gett mej in på! :) Jättekul, men tufft! Jag har inte rört en fjäder på 2 år. Känns konstigt att aktivera hjärnan + att jag har skrivkramp =P

Kul att du har ångan uppe! Så det ska vara när man har valt något man tycker om! :)

4 paki

skriven

jag skiter fullständigt i det, men jag tror han gör mål ;)

6 ellen

skriven

allt bra annars! själv?

8 Elin

skriven

Tycker jag inte, men tack ändå. :)

10 ewelina

skriven

SV: tack så mycket.



ingen aning, jag är inte så insatt i fotboll :) men det kanske han gör, mycket möjligt..

12 irene

skriven

du är super söt :)

14 Anonym

skriven

Samma här, bloggen ville inte funka :(

16 Angelica

skriven

Fan vad snygg du är Ferhat :)

18 Izabella

skriven

sv: jo det är bra med mig med =)

20 ♥ Nina ♥

skriven

Hade svarat JA på det ;)

22 Martina

skriven

V kul att träna, man känner sig så fri:)



Hur kommer de sig att du vill läsa till ambulanssköterska?:)



ha en bra dag

24 fedha aka krullis

skriven

ferhat; ja du, det skulle hända en hel del, men tyvärr så blev det inte som jag trott. men det var skönt, haft en bra helg ? :)

26 matilda

skriven

Tack! Det var en kul och snygg blogg själv : )

28 Malin

skriven

Tack, det har du med! :)

haha men visst gjorde Zlatan ett mål igår va?:P

30 Mirja

skriven

Ja kissen är söt!



GILLA ZLATAN!