Ramla

Allmänt
Kom för en stund sen från frisören efter att jag och lillebroshan klippte oss. Har just nu jätteont i handen för på vägen till frisören så ramlade jag haha. Jag sprang, vet inte ens varför jag gjorde det, men sen råka jag springa på en is och halkade framåt. Nu har jag sår på händerna samt så gick jackan lite sönder. Önskade att jag hade koktsalt hemma så jag kan göra rent såren men tyvärr har jag inte det här utan har det i Sundsvall. Men sen måste jag be morsan sy ihop ''hålet'' på jackan.
Tog bilder på mina händer och jackan:
Klicka på bilderna för att se bättre



Ni ser dessutom hur min tumme har svullnat upp haha. Shit, det gör så j*vla ont just nu i händerna. Aja, ska försöka göra något åt det här haha.

Nu är det klart att jag ska åka imorgon från Stockholm kl.18.30 och då är jag i Sundsvall kl.22.00, så då hinner jag duscha och plugga för sista gången innan jag lägger mig. Alltså jag snackar nu om imorgon när jag åker tillbaka hem i Sundsvall.

Aja nu ska jag äta, gå till farbror och sedan plugga ;). Men vi ses ikväll.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 caroline:

skriven

Ha en bra kväll:)

3 Elin:

skriven

ajj, det gjorde jag igår, fasst, jag ramlade av min vanliga otur ;D

Ha en bra kväll

5 Anonym:

skriven

SKIT ont:O

7 Hanna:

skriven

men klart dom har!!!!!!!! och varför just små? bloir det inge flytt?:O åhh kom hem nu måste vi ses för lite snack här! :p

9 Anonym:

skriven

Hur är det med handen nuu??

2 silvia

skriven

fin blogg :)

4 Anonym

skriven

Blä då :I

6 Fatima

skriven

...men om du nu läser till sjuksyrra, varför tar du då så jä..a dåligt hand om dig själv? Sköt om dig nu och tänk på att vi behöver män som vårdar....oss ;)

8 esra

skriven

ajdå:)