ST cupen

Hammarby P95

God kväll alla. Kom precis hem från ST cupen och jag är otroligt trött. Det gick tyvärr jättedåligt för oss på cupen, vi tränarna förväntade oss inte att det skulle sluta så här dåligt när vi har haft bra träningar o.s.v. Vi åkte nämligen ut ur gruppspelet och inte nog med det, vi förlorade alla våra matcher. Så det kändes inte bra eftersom att det har aldrig gått så här dåligt för oss på nån cup. Men som sagt, det var inte bra och jag har inte något mer att säga om det.
Kan bara berätta lite kort om matcherna. Första matchen var mot Tyresö som slutade 2-0 till Tyresö. Sen mötte vi Bagarmossen där vi förlorade 2-1 fastän att vi hade matchen i början. Vi tog ledningen först genom att Fethi gjorde mål men sen blev alla plötsligt avslappnade och då kom Bagarmossen igång och gjorde två mål..
Tillslut var det bara en match kvar och det spelade ingen roll om vi vann för vi hade iaf åkt ut. Så här förlorade vi också men bara med 1-0.
Jag hade lovat er att ta många bilder men vet ni vad? Jag laddade nämligen batterin till kameran men sen hade jag glömt att ta batterin så jag tog bara med mig kameran. När jag tog upp kameran under första matchen för att ta bild så såg jag att jag hade glömt batteriet hemma. Så istället tog jag med min iPhone men tyvärr så tog den otroligt dåliga bilder. Så tyvärr blir det inga bilder förutom den bilden längst upp.

Just nu är jag både hungrig och trött. Jag vet fortfarande inte om mamma har lagat nåt ifall hon inte har gjort det får jag väl göra toast till mig själv. Efter maten hade jag tänkt mig ligga på soffan och titta på TV. Så senare ikväll ska jag försöka blogga, ifall jag inte somnar på soffan. Så det är vad jag ska göra ikväll men egentligen hade jag andra planer men tyvärr blev det inte så haha.
Vi ses senare på ikväll, ifall jag inte somnar annars ses vi imorgon :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 malin:

skriven

Nej, faktiskt inte.. en riktigt dålig kväll!

3 Elin:

skriven

ja precis, gott nytt åt föresten :)

5 Get a grip:

skriven

Sv. Jag jobbar på SOS =D

7 Hannah:

skriven

Folk jag känner säger det.

Det är inte så att du har kvar nån studentliteratur man kan få köpa, eller gick du Omvårdnad i gymnasiet och fick låna av skolan?

9 Anonym:

skriven

sv. så lite så :) jo träningen gick bra :) ha en bra kväll!

11 Elin:

skriven

försöka bli frisk haha :D sj?

13 Get a grip:

skriven

Det är olika på vart i landet man jobbar och vad man gör. Vissa landsting kräver ssk examen för att man ska få hantera vårdärenden = ambulansbeställningar. Andra gör inte det. För att svara på 112 behövs ingen speciell utbildning annat än den som man får när man börjar. Det krävs dock att man klarar alla tester.

15 annika:

skriven

på netonnet! :D

17 Erica:

skriven

Re: Vi bor i Skåne, så pappa jobbar i Lund & mamma i Hörby om du vet var det ligger HAHA

19 Anonym:

skriven

sv: det gör dom faktiskt..

vet inte varför. det är väl den åldern när man inte tycker man är perfekt. men vem är?

21 soeticz / gör din bloggdesign till ett billig pris! :D:

skriven

god fortsättning på det nya året :)

hoppas din nyårsafton va kanon! :)

23 Anonym:

skriven

vem är du?

25 Gregory Wallentin:

skriven

Finns bara ett fotbolls lag i Sundsvall..

IFK Sundsvall såklart!!

27 Mmmaja!:

skriven

bra där. :) ikväll har det varit rätt lugnt, kollat på hockey & varit hos en vän. själv då? :)

29 Jobi:

skriven

Heejhej tränar du hammarbys p95 lag ? min storebror Nikola tränar p95 lag 2 :)

2 Bloggygirl

skriven

Hej på dig... Jag har jobbat hela da'n. E' sugen på att hitta på nåt men jag ska upp o jobba i morgon. Just nu sitter jag o Nenna (nennaj.blogg.se) och diskuterar våra bloggar. Inget funkar... hennes profilbild kommer inte upp o jag har prox med headern haha

4 Linda

skriven

S: Jajamensan. Kuben heter gruppen tror jag. Eller laget. Dom spelar på Kubenplan iaf som ligger precis innan man kör ut mot Njurunda. Så om man tar bussen upp på Skönsmon så är det typ sista hållplatsen eller nåt sånt ;)

6 katrin

skriven

re: jaha okej :)



jo jag spelar innebandy :)

8 marre

skriven

nja, vet inte vara ute kanske. har inte planerat riktigt.. själv då ?

10 Bloggygirl

skriven

Jag jobbar i butik (dam- och herrkläder) på strøget i Köpenhamn. Trivs superbra som säljare. D händer mycket i Köpenhamn också.

12 katrin

skriven

re: jaaa det är grymt kul! :) har tagit ett "paus år" nu i år men sätter igång med träningen igen :)



okeeey =) jag spelade fortboll i 10 år.. men föredrog innebandyn :) hehe

14 Olivia

skriven

Tack du:D! ja asså idag var det typ bara släkten och så:p IMOROGN BLIR DET röj:d! OCH DU ÄR BJUDEN;)

16 Jenny

skriven

Hehe visst är dom! mina älsklingar!

18 Cassandra

skriven

svar: haha, jag har varit och solat, blev lite gulligt röd i ansiktet (; själv då?

20 Linda

skriven

S: Hihi, det är rätt nice där iaf. Men det handlar mer om hockey och basket i Sundsvall har jag för mig. Så var det när jag bodde där iaf. Timrå Ik och Sundsvall Dragons ffs!

22 Erika

skriven

S: jadå, de var helt okey ^^ . Okey, men de är oxå mysigt :)

24 ida Hasselqvist

skriven

SV: jodå min nyår var bra:D Hur var din då?

Japp jag läste omvårdnad. Mkt bra linje, vadådå? :D

Kraam!

26 Gregory Wallentin

skriven

Finns bara ett fotbolls lag i Sundsvall..

IFK Sundsvall såklart!!

28 elin

skriven

SÅKLART!!!!!!! xD