Stuvsta IF 95

Allmänt
Halloj alla. Har inte bloggat på ett tag men det var för att jag inte riktigt har varit hemma eller haft tid för att blogga. Efter lillebrorsans födelsedag åkte jag och klippte mig. Därefter kom jag hem, duschade, böt om och träffade Christian, från gamla laget, och åkte tillsammans till Huddinge där vi kolla på hans nya lag spela match. Fethi spelar dessutom med i laget. De vann 3-1 men vi kolla inte på hela matchen för vi frös, så vi satt för det mesta i omklädningsrummet.




Nu ska jag iväg till farbror Ali och se på Barcelonas match och hinner därför inte blogga mer. Tror inte jag kommer göra det ikväll heller utan vi hörs helt enkelt imorgon vid lunch tid, när jag har vaknat. Ha det bra och ha en trevlig kväll alla :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 emma, ung mamma åt julia [foto]:

skriven

jodå din blogg är mkt fin.. bra bilder och text! den fungerar bra! :) allt bra då?

3 Louise Johansson:

skriven

sv: riktigt fin var de...

5 cindii:

skriven

Nu har jag första tävlingen i bloggen, kika in för att vara med :) En liten mjukstart inför den stooora tävlingen.. ;)

7 viccan:

skriven

aaa haha , gör du för något då? :D

9 Louice:

skriven

jag bor i burträsk :P

själv:)?

11 alx:

skriven

svar: Okej, nja, tvingar min kompis att köpa den och sen snor jag en klunk :P

Vad bra att du mår bra (Y)

13 Patricia:

skriven

solen skiner och det är riktigt vårväder ute :) blir kanske fint väder hela helgen och det vore ju toppen.



ja det är skrämmande att bli misshandlad vid 78 års ålder av en ung person.nu vågar man ju knappt köra bil längre,för tänk om man skulle behöva tuta.

2 Ayse

skriven

Ja precis mamma Narin pappa Musa haha. Ah ja vet mamma känner din mamma och pappa känner säkert din pappa också haha.



Hazal sa att ni var kusiner :D.

4 kittymon

skriven

Ja det måste man, men det är en konstart många har problem med. Och oftast är det svårt att låta bli när man är igång.

Huddinge...där har man bott :)

6 Yasemin

skriven

tack :)

8 johanna

skriven

Sv: härligt. :)

hoppas du haft en trevlig dag/kväll.

Nä nu är det dags för sängen.

Natti

10 Locksen!

skriven

Okej tack!

Men hur då?, asså jag är ganska bra på photoshop,

men har testat att bara inte ha någon background coulor om man säger så, Och då blir det vit background när jag lägger upp den på internett, ?

Kan du snälla hjälpa!, jag kan mycket om photoshop och är väldigt lätt lärd ;)

Tack på förhand!

12 MichelleS

skriven

Okej. Jag ska då fara på jobbet snart, ska bara sätta på lite mascara och bortsa tänderna, sedan gå ut med hunden :)

14 angelica

skriven

SV: Tack :)



Hehe, ehm... ja? :P (a)