Bloggar igen efter sommaren!

Allmänt
Det har gått 5 dagar sedan jag slutade blogga och sedan dess har det ösat in en massa mail från er läsare som vill att jag ska fortsätta blogga. Sen så är det fortfarande många av er som är inne och tittar in på bloggen. Så nu har jag bestämt mig att fortsätta blogga efter sommarlovet. Det jag inte vet är om jag ska fortsätta blogga på den här bloggen, då jag har mycket nyttig information på denna blogg, eller om jag ska helt enkelt starta en ny blogg. Men det får jag väl fundera på under sommaren ;).

Jag har sommarlov nu framtill någon gång i september så jag kommer alltså inte börja blogga förrän slutet av augusti månaden. För den här sommaren ska jag verkligen jobba mycket och bara chilla. Blir att jobba på ett äldreboende och kanske extra på McDonalds, får helt enkelt se hur mycket jag orkar jobba. Behöver ledighet också ;). Men men, nu blev det typ som ett vanlig inlägg. Nu när bloggen kommer vara inaktiv i några månader så kan ni under dessa månader svara på dessa frågor:

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, vad bra att du ska fortsätta blogga :D:D:D:D:D:D:D

3 Özlem:

skriven

Gör så som du känner för men sluta inte blogga, gillar verkligen din blogg.

Kul o höra att du bloggar igen :)

5 My:

skriven

Hoppas du får en trevlig sommar med mycket ledighet och lite jobb då :)

7 Maria:

skriven

Tycker du ska fortsätta blogga här, inte skapa en ny! :)

9 Victoria:

skriven

sv: Jag tycker du ska göra som du känner. Behöver du en nystart kan det vara skönt att börja om på nytt (det har jag själv precis gjort) eller så fortsätter du på denna gamla. Det är helt upp till dig!

Kram

11 Ellen:

skriven

Sv; Jag tycker att du kanske inte behöver starta en ny blogg men att det kanske är skönt med förnying!

Gör om helt med design så det känns som om man kommer till ett nytt place men man vet ändå att man kommit till ferhat!! :D fattar du? xD <3

13 Emeliié:

skriven

Jag tycker du ska fortsätta här :)

15 Maggy:

skriven

Behåll denna! & glöm aldrig att lägga in bilder :)



kram!

17 Emilia:

skriven

Behåll den här tycker jag! :)



Men kanske att du skriver lite tips om saker? :)

19 Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

skriven

Du får ju ge mig lite tips då också ju, när du ändå skrev en kommentar men inte lämnade några synpunkter ;)

21 M I N I I Z Z A:

skriven

förlåt för att jag inte svarat på jätte länge men har haft så mycke med skolan. Men hoppas att allt är bra med dej!!

23 Johanna:

skriven

Jag vill se mer av din kompis filip på bloggen:)

25 cecilia:

skriven

triist att du slutar då, fast bra att du kmr tbx ;)

27 V e v v e A n d e r s s o n ♥:

skriven

fortsätt på denna!:)

29 Mai:

skriven

hoppas du får ett bra sommarlov!! ;D och fortsätt att blogga, spelar ingen roll om du skaffar en ny ;) säg till bara =)

31 Hilda:

skriven

Du kan ju skriva mer om typ åsikte/tankar och mer vardag och sånt:)

33 Ensam mamma:

skriven

Fortsätt att blogga på denna då jag tycker att det är mycket roligt att läsa den då man har jobbat inom sjukvården själv. Lite blogg under sommaren orkar du med =)

35 Elsa:

skriven

Sv: jag tycker du borde fortsätta att blogga eftersom du är duktig på det. Berätta mer om din familj och din utbildning :)

37 Jobi:

skriven

SV: jag tycker du ska fortsätta lite på samma spår som du har skrivit, för du är jätteduktig :)

men sen kanske du också ska försöka ta in lite nytt som te.x skämt,mera om dagen,mera bilder,mm, lite som du tycker är intressant du kan också te.x lägga upp dagens video elr dagens låt. lägg bara det du tycker är bra så blir det bra och intressant :)

39 Fittjabarn :D:

skriven

Fortsätt blogga här! *älskar din blogg! <3

41 jammi:

skriven

Svar: (300 år efter) haha.

Rodde pratade vi sist om i alla fall. Jag kom och tänka på dig idag bara för jag var på roddes mottagning =p. Tog till och med fräckheten att lägga till dig på fb :) haha..



Tycker du om VM? Vilket lag ska du hålla på?? =)



43 Anonym:

skriven

Kikar förbi bara :) allt bra med dig? :)

45 145:

skriven

Varför starta en ny blogg, du har så mycket historia i den här. Fortsätt med denna

47 ange:

skriven

SLUTA INTE ATT BLOGGA!!!!!!!

49 Victoria ♥:

skriven

HALLÅÅ!!! HHAHA det var så roligt, det var ju DU!! vet inte om du känner igen mig men jag va på donken i onsdagskväll :D kände igen dig skitmycket sen kom jag på att det var från din blooooggggg :D tungt ju! jessica är en av mina bästa vänner hihi sååå hoppas du tar hand om henne :D

51 Lena:

skriven

Fan vad coolt att du är med i aftonbladet.

53 vildängel:

skriven

FORTSÄTT BLOGGA - inget snack om saken !!!

55 sannibunny:

skriven

TYCKTE JA KÄNDE IGEN DIG NÄR JAG SÅG PÅ MICHAELS JACKSONS KLIPP!!!! kommer ihåg när vi hade vår gamla blogg då du kommenterade, nu när jag klicka in op din blogg igen så ser jag att bloggen växt as mycket och du är med på medier, va kuul Ferhat :tDDDD

57 Carro:

skriven

Tycker att du ska fortsätta på denna sida! Mycket roligare när man har allting samlat på ett och samma ställe :)

59 ssk:

skriven

FORTSÄTT BLOGGA

2 hazal

skriven

forsätt på den här bloggen:D

4 Liivan

skriven

Hej! Jag har följt din blogg väldigt länge och tycker inte att du ska börja om på nytt. Jag tycker att du ska fortsätta på din bana och utveckla den lite efter hur du tycker och tänker. Att utvecklingen av bloggen sker av dig gör att vi som läsare bli ännu mer nyfikna på ditt liv. Du kommer att klara detta galant och du behöver inte ett nytt spår och en ny blogg. Du behöver fortsätta och vara den du är! Kram!

6 Janina

skriven

Jag tycker att du kan fortsätta att blogga på denna bloggen och fortsätta skriva om det du gjort sedan tidigare :)

8 Manuela

skriven

SV; Jo då jag har läst din blogg några gånger tidigare. Jag tycker att du ska fortsätta som du gör det kommer gynna dig i framtiden (;

10 The Robin

skriven

Jag tycker att du bara ska köra på sen efter lovet, du har en varierad och bra blogg redan :)

12 Emma

skriven

sv: du ska fortsätta med den här bloggen, tycker jag! :)

och jag vet faktist inte vad du kan börja blogga om :o men typ mode, vad du gör om dagarna eller ngt sånt? :)

kram

14 eriana

skriven

fortsätt här :P

16 Jenny

skriven

fortsätt på denna bloggen !

18 emmy

skriven

behåll denna blogg :) Den är jätte bra

kram

20 Malin - En personlig fotoblogg

skriven

Tycker du ska behålla denna blogg, men börja om med en ny fräsh design :)

22 elin pettersson

skriven

hejsan. Du ville att jag skulle svara på din fråga, och jag tycker absolut att du ska fortsätta blogga och att du ska behålla den blogg du har! Jag tycker att din blogg verkar bra så jag tycker att du ska fortsätta som du gör, du verkar vara en duktig bloggare! :)

24 D A N I E L A ♥

skriven

- jag tycker inte det är lönt att sluta blogga, det enda du behöver göra kanske är att göra en ny fräsch design? Och blogga om något du intresserar dig av?

26 yasmin

skriven

tycker du ska fortsätta med din blogg första gången jag såg den och tycker redan om den precis som du bloggar :)

kram :)

28 Anonym

skriven

fortsätt här

30 nimarta

skriven

hej , du hade ju en tävling som skulle avslutas idag ,där man kunde vinna ett presentkort , så den gäller inte längre , tacksam för svar :)

32 Ingmarie

skriven

Skriv om det som står dig närmast om hjärtat,det brukar ALLTID bli bäst!

Om inte annat så är du ju en som är på väg in i ett kvinnoyrke...DET skulle också vara intressant att få reda lite på hur det är!



Stora kramen till dig från mig!

34 ronja

skriven

fin blogg :)))) alt bra?

36 Playmates Of Sweden

skriven

grymt med en kille som ska bli sjuksköterska och som dessutom är sjukt snygg ;)

38 Amanda - Annasdotter

skriven

nejmen titta! vad bra det har gått för dig då!

själv har jag tröttnat på bloggen, och tagit en paus. höhö. vafan ska livet vara så .. rättvist för? ;)



jaja, grattis till dig för att du har de lite bättre än mig nu då. yeaah

40 GossipForCelebritys Creator

skriven

I liked your blog... Even if i used a translator it was fantastic...

42 jammi

skriven

Haha :), jag som tyckte att jag tog i haha..



Vad ful du är egentligen.. du smygläser dina kommentarer men så skriver du inget även fast du är inne på bloggen haha, din jävel =p..



44 Emeliié

skriven

Japp jag har kvar leukemin :)

46 busra

skriven

jag är turk och heter.. ja ni ser ju det överst. Men jag skulle fråga om ferhat är du turk?

48 LoveS

skriven

Behåll din blogg! :) Det är iallafall vad jag tycker :)

50 Kattisez

skriven

Fortsätt med den här bloggen, vill verkligen läsa din blogg!!! :)



Btw; Såg en video på dig i aftonbladet om michael Jackson o jag vet inte om den är gammal men en kille hade laddat upp den på en sida. Jag själv tycker att du ska följa de du tror på och inte på vad dina kompisar säger.

52 Charlotte! :)

skriven

Hej, allt bra? (:

puss

54 tjejen med koll

skriven

var kvar här, jag har följt den sen du började reklamera om den på habbo. hare gött!

56 Anonym

skriven

FORSÄTT BLOGGA!

58 juiicy

skriven

du e så jävla snygg