Mys mys

Allmänt
God kväll! Var ett tag sedan jag skrev ett ''riktigt'' inlägg och nu är det dags. Blir ett långt inlägg och många bilder, det gillar ni va?

Igår började dagen med att jag och F gjorde kycklingsallad, som vi skulle äta ute. Sen hade jag lite ärenden att göra så framtill kl.17 gjorde jag det jag behövde göra och lika så F. Så runt den tiden drog vi mot Hågelbyparken och åt vår sallad och bara tog det chill. Picknicken avslutades med vattenpipa. Jag röker förstås inte så tog bara munbloss medan F njöt verkligen av det haha. Så det var en trevlig och mysig dag med andra ord. PS Lyckades bränna mig på fingret och filten av vattenpipa kolet... och näst intill skogsbrand D.S


Idag spenderades dagen mesta dels med två gamla klasskompisar från gymnasiet, Sara (Paki) och Sabrina (Bella). Vi var på Heron och åt mat, glass och snackade mycket om vad som hade hänt de senaste 5 månaderna, då vi träffades sist på Pakis bröllop. Så det fanns mycket att prata om. Efter det stack jag iväg för att träffa mina kusiner och slutligen pappa.



Tydligen har båda skaffat sig en Iphone 4 efter att jag har gjort det haha! Jag är ju alltid ett steg före alla andra, räcker ju bara om ni kollar på mobilens klocka så har ni beviset ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Kärlek:

skriven

Hej du glade sjuksköterskastudent. Här sitter jag framåt gryningen och tänker på lite olika saker. Först och främst... Ska du till Turkiet i sommar? (och isf vilken stad?). Vad anser du om sjukvården i Turkiet? Känner du dig trygg under dina resor?:)



Kram från en kramgo!!:):)::):)

3 wilma:

skriven

OFTA!? Varför har ALLA en iPhone utom jag? Orättvist ju! Kommer aldrig få en.. Om ingen typ ger mig en, som äär typ i på 10000000000000's stor chans.. ;)

2 Kärlek

skriven

Hej du glade sjuksköterskastudent. Här sitter jag framåt gryningen och tänker på lite olika saker. Först och främst... Ska du till Turkiet i sommar? (och isf vilken stad?). Vad anser du om sjukvården i Turkiet? Känner du dig trygg under dina resor?:)



Kram från en kramgo!!:):)::):)

4 Erika Nylund

skriven

Hej hej vad spännande dina inlägg verkar! lär med all säkerhet läsa på din blogg igen. (: Hoppas du har en rolig dag =)