Barcelona och Ibiza!

Allmänt
Idag, onsdag, lämnar jag Sverige tillsammans med Filip och flyger till SPANIEN där vi kommer vara i en hel vecka. Vi skulle egentligen vara där till på måndag men istället bokade vi en extra resa, till ön Ibiza, där Tiësto ska spela. Så alltså på måndag flyger till ön och blir kvar där till på onsdag och åker därifrån hem till Sverige! Det kommer bli en rolig och skön resa, hoppas jag i alla fall. Kan säga att detta blir min första resa utomlands med vän. Har annars bara åkt till Turkiet med familjen eller så.

Kommer inte uppdatera något på bloggen under veckan men kommer däremot uppdatera facebook med bilder och sånt. Så om ni inte kan se bilderna på facebook får ni nog vänta till nästa vecka när jag är tillbaka :).

Barcelona


Barcelona beach


Barcelona


Ibiza


Ibiza beach


Slutligen, TIËSTO!!!


Vi ses på Facebook, ni inte som kan ses där så ses vi nästa vecka :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Andreas:

skriven

Hejsan Ferhat



Jag söker en bloggare för en sajt jag äger/ driver. Ingenting du kommer bli rik på idag, men kanske imorgon. Tanken är lite att dina blogposters visas på sajten samt att du bloggar därifrån alternativt att vi klär in din blogg idag i våra "färger". Finns ett liknande projekt som Xtra Care personal kör med en bloggare. Intresserad??



Hör av dig!