Träning och praktik!

Allmänt
God kväääääll! Hur är det med er? Själv mår jag bra, som vanligt, förutom att jag har ont över hela ryggen. Jag har nämligen varit så duktigt att jag har gått och tränat, efter att ha skjutit upp det i tre dagar. Tränade rygg eftersom det var ganska länge sen jag gjorde det samt att jag har haft ont senaste tiden. Ville därför träna rygg och se om det hjälper, vilket verkar hjälpa. Men nu har jag som sagt träningsvärk och det lär ju bli värre imorgon. Får se till att äta bra under dessa dagar.

Tränade inte med tjocktröjan!

Idag var jag på praktiken, jobbade dag och det gick jättebra. Det rullar bara på och jag trivs bra. Personalen är bara för roliga, vi typ skrattar 24/7 speciellt jag. Jag skratta så mycket att jag fick tårar tillslut, blir så när jag skrattar riktigt mycket. Har nu fixat schemat för de två sista veckorna också och tagit ledig två dagar, som jag var tvungen att göra. Så redan nu på torsdag åker jag till Stockholm för att göra mina viktiga ärenden. Helgen efter åker jag igen, men då blir det lugn helg och inga ärenden att göra. Därefter är det läkemedelstenta och sedan börjar nästa praktik, på vårdcentralen. Det kommer nog vara kul.




Min vackra ''SSK-student legitimation''. Observera att bilden togs första veckan av utbildningen och då hade jag blåmärken runt ögonen efter näsoperationen som jag hade gjort nån månad innan. Haha, shit vad man har förändrats på bara två år.

Nu var det allt sagt. Imorgon blir det praktik på kvällen men innan praktiken måste jag till skolan och måste fixa några ärenden och boka in halvtidsbedömningen också. Hoppas bara att läraren är där när jag går, annars blir det ju jobbigt. Men men, ni får ha det så bra. Vi hörs! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

hahhah vadå, du får tårar när du skrattar mkt? du får tårar hela tiden när du skrattar.. hahaha

3 Anonym:

skriven

söt ;)

2 Anonym

skriven

Oh, jag hade ingen aning om att du hade börjat blogga igen!!