Ett nytt kapitel!

Allmänt
Det var dags att avsluta detta kapitel och gå vidare till nästa kapitel! Ser verkligen framemot allt som ska hända nu, framförallt mitt nya jobb på Södertälje sjukhus, akutmottagningen. Sen hoppas jag också att jag lyckas snart köpa en lägenhet! Har en massa planer nu och jag hoppas verkligen att allt går igenom. Nu börjar alltså en ny start på livet!

Annars har livet bara rullat på. Jobbar som vanligt och nu är det bara 8 dagar kvar tills jag lämnar Huddinge sjukhus akutmottagningen. Då blir det kort semester efter det och sedan börjar nya jobbet. Har redan träffat några av mina nya kollegor och de är trevliga. Kommer nog trivas men kommer sakna Huddinge personalen sjukt mycket!!
 
Har faktiskt inte så mycket mer att skriva just nu. Kommer vara lite dålig uppdatering på bloggen men det får ni leva med. Finns annars på Instagram, FerhatRobin heter jag där, och jag uppdaterar ganska mycket på det. Så kika där vetja ;)

Ha det gött, vi hörs snart igen! :)
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här: