Upside & Down!

Allmänt
God morgon! Nu är jag äntligen här och har lite tid för att skriva ett inlägg....ett inlägg som ni har väntat på!

Sommaren är äntligen här och vi är snart i juni månad, shit vad tiden går! Det är fortfarande varmt ute vilket jag är glad över för då kan man hitta på och göra mycket. De senaste dagarna har jag varit ledig och spenderat hela dagen på att vara bara ute och ta det lugnt med vänner och med andra människor.

Mitt liv går just nu både upp och ner, precis som ett EKG! Det är mycket som har hänt och händer vilket jag egentligen är glad för. Varje dag som går så inser man bara mer och mer saker och ting. Nej men sen har det hänt mycket bra saker i mitt liv. Bl.a har jag fått jobb på Södertälje akutmottagning och väljer att ta mig dit pga närmare hem, högre lön och privata skäl. Ser verkligen framemot det!
Vill gratta alla mammor där ute för Mors dag! Jag måste säga att jag har världens bästa och underbaraste mamma, älskar dig sjuuukt mycket!!
 
Har faktiskt inte så mycket mer att skriva. Kan bara berätta att det kan bli lite dålig uppdatering på bloggen nu när sommaren är här. Har mycket annat att priotera nu faktiskt, så vi hörs när vi väl hörs! :) Följ min blogg via bloglovin, för där får du ett meddelande på e-posten som säger att jag har skrivit ett inlägg. Vi hörs, ha en trevlig dag alla! :)
 
Bjuder på några bilder! Jag finns på Instagram, FerhatRobin heter jag!
 

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Kul :) Jag ska jobba på Södertälje Sjukhus i sommar , på avdelning 8.

3 Anonym:

skriven

Hur gammal är Halil

2 Anonym

skriven

Söt du är!