Skyltmax.se

Allmänt
Är du efter en namnskylt men har lite svårt att hitta nå bra hemsida med bra erbjudande?? Då rekommenderar jag er att kika på Skyltmax.se! Där får du designa själv din namnskylt till en riktig bra pris. Jag har precis beställt en till mig själv, tog lite tid att bestämma sig färgen på skylten men det blev tillslut blå då det passar yrket ganska bra, jag tänker då mer på blåljuset på ambulanserna. Tänkte först på grön färg men då "smälter" det in i kläderna för mycket så efter många om och men blev det blå färg.
Till det satte jag bilden, Star Of Life, som symboliserar ambulanssjukvården runt om i världen! Så gör som jag, in på Skyltmax.se och köp dig en personlig namnskylt. Ett erbjudande de har är att om du har en blogg och skriver ett inlägg om de så får du din namnskylt helt GRATIS, grymt va?? :)

Så här blev resultatet:

Kommentera inlägget här: