Hallojjjjjj

Idag var det dags att åka transport ambulans igen -.-, som jag i själva verket inte gillar :P. Men iaf, jag han träffa två patientern innan jag var tvungen och gå i väg. För jag hade tandläkare idag så jag var tvungen att gå kl.14.00.
Men idag var vi i Vårberg där vi tog en patient, och Vårberg ligger bara 8min från Fittja, där jag bor :).
Vi körde patienten till en avdelning på SÖS, där en klasskamrat praoade, vilket jag inte visste. Så jag såg långt ifrån att jag kände igen den personen så när jag kom väl fram såg jag att det var MALIN, så vi kramades och frågade hur vi hade haha. Men iaf, Malin verkade iaf trivas så där på sin praktik plats, men jag då....oj oj oj, har aldrig trivts så här bra på en praktik plats. Kommer aldrig glömma de här 3 veckorna jag har praoat på ambulans. Imorgon är det som sagt min sista dag. Så jag har köpt 2 pack Paradis chocklad som jag ska ge en till min bästa handledare, Nico, och den andra ska personalen på stationen dela (A) :).

Så imorgon är det som sagt min sista dag, så vi får se hur det går imorgon men nu ska jag dra. Ha det bra :).

Ciaoo

// Ferhat.B

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Josefine:

skriven

Fick du ha praktik på ambulansen?:O Snälla du ge mig namnet på skolan för där ska ta me fn jag oxå gå XD

2 emma

skriven

ååh, vill jobba på ambulansen jag!:)