Nyår snart :)

Allmänt
Halloj, har inte skrivit på två dagar, men som sagt så har jag ju alltid sagt de dagarna jag inte skriver är det för att jag inte är hemma eller så orkar jag inte sitta vid datan.

Men aja, kan bara berätta att idag var jag i Skärholmen, eftersom att det var mellandagsrea. jag var i Kungens kurva där jag köpte först en mobil till en granne, det var en W610i och kostade 1 999:- sedan gick vi till MediaMarkt där jag köpte en XBOX 360 Premium för 2 990:- med två spel. Men jag fick höra att Skärholmen Centrum med människor så man höll på att dö där inne haha. Men iaf, alla mina kusiner köpte kläder och sånt så jag har iaf tänkt göra det imorgon så vi får se hehe.

Nu ska jag dra, en kusin väntar för vi ska till affären och köpa lite grejer så ses senare :D

Ciaoooo....

// Ferhat.B

Kommentera inlägget här: