Skärholmen

Allmänt
Idag var jag och min kusin, Fethi, i Skärholmen för att han skulle köpa en julklapp till laget. Alltså, det är nämligen så att jag är tränare för Hammarby IF P95 lag 4, och imorgon har vi en inomhus match så vi i laget kom överens på att alla ska då hämta med sig en paket där alla får lägga de i en stor säck. Efter matchen ska alla dra en julklapp d.v.s att då kommer min kusin få en julklapp som är köpt av någon i lagen som vi inte vet. Så vi gick runt överallt i skärholmen och såg inget som vi tyckte var så bra. För julklappen skulle inte kosta mer än 25kr. Men vi hitta aldrig något så vi kom hem tomhänta. Innan vi kom hem så såg jag Ioanna (en klasskamrat) med sin morsa i McDonald's så jag hälsade på henne och gick sedan hem.
När vi kom hem så gick vi genast till Coop i Fittja för att se om vi hitta något där. Det gjorde vi också, vi tog bara en mapp som kostade 24.50:-, så vi tog den :).

Eftersom att matchen är imorgon, söndag, så får vi se vad Fethi kommer att få :). Jag kommer nämligen skriva det i blogget imorgon efter matchen och jag kommer vara hemma runt 14.30 och då kommer jag berätta hur det gick med matchen samt hur det gick med julklappen.

Nä, nu ska jag sitta lite framför TV en stund och sedan lägga mig för jag ska vakna tidigt imorgon så vi ses imorgon. Ciaoooooo....

Bild på laget:
Som ni ser så spelar min kusin med i laget :)
// Ferhat.B

Kommentera inlägget här: