Glömde skriva angående igår, så....

Juste, glömde skriva igår vad som hände om vi fick tag i byxan eller inte, men vi fick tag i den.
Förlåt för att jag inte skrev igår, men när jag kom hem så åt jag och började plugga på både Sjukvård och matte.

Men iaf, vi åkte till Huddinge Station och fick tag i byxan från lindex. Den var fin och den var heller inte så dyrt den kostade bara 299:-. Som jag lovade er så skulle jag lägga upp en bild på byxa så jag fixat en bild, här är den:


Byxan var alltså till min lilla kusin som är 12år.

Idag har jag inte gjort som sagt inte så mycket förutom att jag plugga haha, jag är inte en plugghäst om det är så ni tror :P, jag själv tkr inte det iaf haha.
Snart är all prov över, så skönt, vi har prov bara imon (måndag) på matten sen på onsdag ska vi ha skrivning på Sjukvård. För veckan därpå början APU (praktiken) och jag ska praoa i ambulans igen haha, denna gång i Södermalm och det är i 3veckor va skönt. Fick här omdan schemat, och jag kommer jobba 2 dagar natt.

Så här ser min schema ut:

V.48 | Mån | Tis | Ons | Tors | Fre | Lör | Sön |
D | D | Em | Em | Em| Le | Le |

V.49 | Mån | Tis | Ons | Tors | Fre | Lör | Sön |
| Fm | Fm | Em | Em | Le | Le | Le |

V.50 | Mån | Tis | Ons | Tors | Fre | Lör | Sön |
| N | N | Le | D | D | Le | Le |

D= 10.00 - 17.00
Fm= 07.30 - 14.30
Em= 14.30 - 21.30
N= 21.30 - 07.30
Le= Ledig

Men nu ska jag dra och plugga en stund till sen ska jag sova, för jag har prov imon redan kl.08 :P, hoppas jag klarar mig :).

Så ha det bra alla, go natt o vi ses imon ;)....ciao

// Ferhat

Kommentera inlägget här: