Fysträningen

Allmänt
image723
De sprang jätte mycket idag

Kom precis hem från fysträningen som vi hade i Hammarbyhöjden. Det var en otroligt jobbig träning för några i laget. De sprang i 1 timme runt en 11-manna plan. Runt planen är det ca 400meter, de sprang några kilometer.
Men fastän att det var en jobbig träning så gjorde alla bra ifrån sig vilket var jätte bra. Var jätte kul att se att många orkade, som jag berättade tidigare, innan Dennis (fystränaren) kom så hade de inte så lika bra kondition som de har nu. Kan passa på att säga också att laget har blivit bättre efter att Raul blev huvudtränare för laget. Tidigare var han bara en ass. tränare (?) och då var laget inte så bra som de är nu.
Så det är som sagt kul att Raul fick ta över laget och att Dennis blev tränare/fystränare samt att jag också blev det. Jag är också sjukvårdare, alltså jag tar hand om skadade spelare.
Det var så dagens träning gick till. Imorgon har vi fysträning igen och denna gång kommer det inte vara lika jobbigt.

Imorgon är det tisdag och då får jag äntligen spelet GTA IV och inte nog med det så är det MÖSSPÅTAGNING imorgon också.
Spelet kommer jag att hämta vid kl.10 tiden, när butiken öppnas och mösspåtagningen är kl.14. Efter mösspåtagningen ska jag troligen hem och spela haha. Sen vid 19 så är det träning.

Nu ska jag titta lite på TV så vi ses imorgon på morgonen istället.

Fortsätt att rösta. Många av er har inte gjort de, så gör det nu :).

image138

P.S Tyvärr var det bara en som deltog i den tävlingen som var igång i två dagar. Han som deltog verkar inte ha förståt tävlingen så jag skippar tävlingen istället D.S

Kommentera inlägget här: