God morgon

Allmänt
Vaknade precis och är fortfarande trött.
Idag ''börjar'' jag 14.00 och då är det mösspåtagning. Ni kanske undrar nu då varför jag vakna så tidigt, men för det första så fixade jag frukost för lillebroshan och för det andra så ska jag till EBgames vid 9.30 för att hämta GTA IV spelet. Ska bli så skönt att spela den när jag har hämtat hem den.

Imorgon, torsdag och på fredag är vi LEDIGA. Äntligen så får vi lite lov för det behöver jag faktiskt också. Men jag kommer som vanligt plugga under lovet för veckan efter har jag nationella prov på matte B och sen två prov samma vecka, Rehabilitering och Alternativ medicin. Blir en jobbig vecka :P.

Nu ska jag upp och äta frukost sen ska jag sitta och titta lite på TV. Vid 9 tiden ska jag sticka till EBgames så vi ses efter att jag har hämtat spelet. Ciaooo

Fortsätt att rösta. Många av er har inte gjort de, så gör det nu :).
image138

Kommentera inlägget här: