Mösspåtagningen idag

Allmänt
Halloj, äntligen så funkar bloggen och jag kan äntligen blogga.
Idag hände det inte så mycket förutom mösspåtagningen. Ni kan inte fatta hur roligt det var. Det började med att alla gick till skolgården först och på skolgården så sjöng vi först Sveriges nationalsång. Efter det så pratade rektorn lite om hur mösspåtagningen kom till o.s.v och därefter avslutade vi mösspåtagningen med att sjunga en studentlåt. Slutet av låten säger man ''HURRA'' och det är då alla ska ta på sig studentmössan.
Det var en otroligt grym känsla, undrar hur det kommer kännas när jag tar studenten om 33 DAGAR.

Här får ni lite bilder från mösspåtagningen:
( För större bild klicka då på bilden )



Andra bilden var det Sara (hon åt vänster) som tog, haha.

Nu ska jag fortsätta och spela spelet jag köpte idag, GTA IV och sen ska jag dra till träningen. Så vi ses efter träningen, ciaooo.


Fortsätt att rösta. Många av er har inte gjort de, så gör det nu :).
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Nina på Johangården:

skriven

Det är alltid snyggt med studentmössan så här dags på året.

3 D.Adman:

skriven

Jag vill gärna se ett inlägg från gårdagens träning=.
Fred kamrat

2 Dino

skriven

Var de inte du som skulle ha en tävling som avslutades imorgon klockan 20,00? så här skrev du: Tävlingen kommer att hålla på fram till måndagen den 28/4 och samma dag vid 20.00 kommer jag berätta för er vem som blev vinnaren...

4 Jag och fotbollsspelarn

skriven

Jag får vänta en vecka på vårt GTA =/ är det bra?