Rösta :)

Allmänt
Halloj då var man hemma äntligen. Var tvungen att stanna i skolan efter att vi sluta för vi ville göra klart sjukvård/soms arbetet klart. Men vi gjorde den aldrig klart haha så vi ska fortsätta med det imorgon istället och då hoppas vi att den blir klar.
Snart måste jag ringa till Värmdö räddningstation för att fråga om man kunde göra en studiebesök på deras station samt intervjua en personal som jobbar på ambulanshelikoptern. Skulle bli jätte bra om vi fick det :).

Idag när vi arbetade med arbetet så öppnade jag en sida på sjukvårdsboken och såg två personen jag känner på en bild. Vet ni vilka? Jo, kommer ni ihåg när jag praoade på ambulans i tre veckor? Aaa, då hade jag tre olika handledare, Sören, Jörgen och Nico. Två av de fanns på den bild som fanns på den sidan jag öppnade.
Det var hur kul som helst. Jag som tidigare sett den bilden och aldrig vetat att det var de.

Tog faktiskt en bild också för att visa er, för kanske ni också har sett de:

Han åt vänster är Jörgen och det var med han jag jobbade på transportambulansen.
Han åt höger är Sören och det var med han jag jobbade på akutambulansen två nätter.


Ska f*n berätta för de nästa gång jag ser de haha.


Sen så ser ni mig med Monias solglasögon, haha. Hade bara tråkigt.

Kan passa på att berätta en sak. Ni kanske undrar varför jag nästan varje gång jag skriver något om klassen så snackar jag om tjejerna i klassen. Men det ni inte vet så är det 29 TJEJER i min klass och vi är bara två killar. Så det är därför haha.

Nu ska jag äta, vi ses senare ;).

LIGGER PÅ TREDJE PLATS. RÖSTA. JAG ÄR SNART ETTA.

image138

Kommentera inlägget här: