Aftonbladet IGEN

Media
Haha vad ska jag säga nu då? Jo jag är med i aftonbladet IGEN. Denna gång om cola tricket, kommer ni ihåg? Nu har den kommit upp i aftonbladet så ja, vad har jag att säga. Bara att gå in i aftonbladet själv så får ni se det :). Shit hahah, men som sagt. Snart kommer jag lägga upp det nya tricket så det får ni då INTE missa :). Det var nämligen Micke som berättade om att jag är med i aftonbladet.

Klicka på bilden så ser ni det bättre.

Ja, ni som har sett klippet vad säger ni om det? Var snälla och avslöja det inte. Jag tänker göra det själv en dag :P.
Utan kommentera bara om vad ni tycker om det.


Men aja, nu måste jag ät så vi ses om ungefär 40min. Kommer kanske då lägga upp det nya tricket :).

Bloggtoppen har blivit NOLLSTÄLLD. RÖSTA så jag blir etta som igår kväll, kom igen alla :).
image138

Juste, glöm inte att svara på veckans nya fråga som du hittar på högrasidan av bloggen. Rösta på det som passar dig :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Småsaksbloggen:

skriven

hoppa inte av skolan...

3 Tommy:

skriven

Ja hur fan gör du? E så sugen på o veta, kollat flera gånger men kan inte komma på va det är du gör!

2 Mia

skriven

Såg ditt trick när jag var inne på aftonbladet...det enda jag kan säga är: Hur fan gör du det?! :O