Ses ikväll

Allmänt
Har inte bloggat på många timmar men det är för att jag inte är hemma utan hos en kusin. Idag kommer jag inte vara så aktiv på bloggen för snart ska vi gå ut med några kompisar och när jag kommer att vara hemma vet jag inte. Jag kommer vara hemma i alla fall innan 21.00 tiden och när jag kommer hem ska jag visa er tricket jag gjorde igår. Vet att många av er har väntat på det och ikväll får ni som sagt se klippet. Visst ska det bli kul? :) Kommer lägga upp klippet som vanligt på YouTube och MittKlipp. Hoppas att många av er tycker om denna klipp och dessutom kommenterar om vad ni tyckte om tricket.

Aja nu ska vi gå iväg så vi ses innan 21.00 alla glada och pigga läsare haha. Ha det så bra, ciao.

RÖSTA PÅ bloggen o svara på veckans fråga.
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

S: Hahahaha. Ska jag visa det? Hur då? Kom hit så visar jag ;)