Hungrig

Allmänt
God eftermiddag alla. Hur har ni haft det hittills idag? Många av er har säkert vaknat nyss. Själv har man varit vaken sedan 9 och inte suttit sedan dess.
Jag var först på träningen som gick jättebra. Planen var fortfarande täckt av snö men inte lika mycket som igår. Övningar de spelade idag var typ som igår men slutet så gick Dennis igenom teorin och lite sånt. Så nu har vi inga fler träningar framtill ST cupen som börjar den 2 januari.
Här är i alla fall några bilder från dagens träning. Ännu en gång, för att se bilderna bättre måste ni klicka på bilderna.



Efter träningen åkte jag till Försäkringskassan för att söka till bostadsbidrag. När jag kom dit var det fullt med personer där så jag trog en nummerlapp och jag fick nr 169. Jag tittat på skylten för att se hur många personer var före mig, jag blev lite chockad när jag såg det. Det var nämligen 68 personer som var före mig. Så jag bestämde mig att gå runt i centrumet istället så tiden går. Kan ni gissa hur långt tid jag fick vänta tills det blev min tur? Det tog nästan 2 timmar men som tur var Ismail, en gammal klasskamrat, där för tiden gick otroligt fort när jag satt och snackade med honom om allt haha.
Så nu var det också klar så det som återstår att fixa är just CSN lånet samt att köpa Windows Vista program till min bärbar :).

Jag kom som sagt för en stund sedan hem. Mamma är inte hemma och storebroshan jobbar. Så just nu finns det ingen färdig mat hemma så därför måste jag gå och köpa pizza. *Magen kurrar* Nu måste jag gå, är jätte hungrig haha.


Hur mår ni alla läsare? Allt bra med er?

Ha en trevlig dag alla :)

Förresten, GOTT NYTT ÅR ALLA :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 disse:

skriven

Bara bra :) själv

3 Matilda:

skriven

Coolt att du vill bli ambulanssjuksköterska :D



Gott nytt år!

5 Ellen:

skriven

Hoppas du får ett jättebra 2009!!!

7 Amanda:

skriven

SV: Ja jag är dödligt förkyld.

9 Jennifer:

skriven

Hejsan! Vad gick du för gymnasium? :)

2 jennifer

skriven

Jag mår bara bra, hur mår du?

4 josefin

skriven

sv: tacktack! ja det har jag :)

6 Therese

skriven

svar: heh. okaj. Okajokaj, bevaka gärna på bloglovin! ;)

8 Jennifer

skriven

Hejsan! Vad gick du för gymnasium? :)

10 emil

skriven

ej visste ni att ferhat e en farlig maffia:O? :P