Pluggat klart

Allmänt
image147

Shit, nu har jag pluggat klart. Känner mig just nu lite stressad över om jag kommer klara av provet eller inte. Jag satsar på VG men denna prov verkar inte vara lätt, jag säger nu inte att jag kommer få IG utan jag vet att jag kommer få G ifall det inte blir VG men jag måste och vill ha VG. Men hoppas det går bra.

Ska gå till Skärholmen senare idag med Fethi för att kolla på kläder till mig och skor. För jag har nämligen tänkt och köpa idag.

Nu måste jag ringa mamma för att säga att hon inte ger sin biljett till någon och ska berätta till henne om att jag blev intervjuad av en tjej från radiostationen P3. För er som inte vet, läs inläggarna här under så vet ni mer vad som hände tidigare idag.

Men vi ses nu, skriver antingen innan jag går annars bloggar jag när jag är i Skärholmen.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Lycka till med provet :)