Sprang 22min

Allmänt
Halloje

Kunde inte skriva när vi hade träning eftersom att jag sprang med laget så kunde inte skriva samtidigt. Därefter kom min farbror och körde hem mig så jag skrev då inte heller, tänkte på att jag kan ju göra det när jag är hemma. Så nu är jag hemma.

Träningen idag gick ju jätte bra, de fick först springa själva därefter sprang laget och vi tränarna tillsammans.
De sprang i 22min och efter så tränade de på snabbhet.

När min farbror kom med bilen för att ta mig hem så blev det lite problem.Det var nämligen så att Fethi, Jonte och Nino följde med mig till träningen idag. Jag berättade till de, när vi var på väg till träningen, att senare när vi ska åka hem ska min farbror köra oss hem och att de ska följa med. Jag trodde att min farbrors bil hade 3 platser där bak men det var troligen inte det. För när han kom till Skanstull så visade det sig att det var endast 2 platser bak. Så jag var tvungen och lämna de där medans Fethi fick åka med.

Nu känner jag mig faktiskt lite taskig att jag åkte med farbror och lämnade de där fast än att jag hade typ ansvaret för de. Aja, som tur så är de redan på väg hem och att de gick bra. Men kan lova er, ifall ni läser nu, så kommer detta inte hända igen :).

Men nu får det räcka, orkar inte skriva mer. Så ska stänga av datan men vi ses senare ikväll istället.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 emelie:

skriven

svar: men vad är du mot själva dödshjälp mot de sjuka lidande då

2 Matilda

skriven

Hon är underbar laleh!!

/ knallrosa