Halloj

Allmänt
Nu sitter jag här och väntar bara på att kusinen ska komma, de har landat för 1 timme och 15minuter sen. De har fortfarande inte kommit hem, men de borde göra det snart :).
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, kommer väl vara hos mina kusiner hela dan idag. Jag kommer iaf inte vara ute, för det är så jäkla kallt. Jag vill inte ha längre snö, nu vill jag ha sol :P.

Imorgon ska jag till praktiken, jag börjar 15.00 och då är det bara att vi ska gå igenom schemat och kolla runt i boenden, sen går jag hem. Allt kommer ta ca 20 minuter, så på tisdag börjar praktiken. Vill inte praktisera :(, inte på gruppboende iaf. Hade det varit ambulans skulle jag viljat haha :D.

Men nu ska jag dra och kolla lite på TV innan kusinerna ringer och kommer så vi ses senare. Hare bra alla :D

// Ferhat.B

Kommentera inlägget här: