Känd redan?

Allmänt
Så nu har man duschat också för det är så varmt.  Just nu är det 26 grader och jag hoppas att det blir lite svalare fram till träningen. Vem vill stå och träna ett lag när det är varmt? Inte jag iaf haha. Men vi får se hur det blir. Ska bli som sagt kul att få träffa laget och tränarna igen. Om ca en vecka är det en cup och vi är faktiskt me. På den här cupen kommer vi satsa mycket för vi har bestämt att vi ska vinna den här cupen. Men vi får se hur långt vi kommer :).

Många från Fittja, där jag bor, läser min blogg. Varje dag hör jag minst en person fråga om hur det går med bloggen o.s.v haha. Det är faktiskt kul att jag bara på mindre ett år har fått redan så många besökare och beundrare. Jag satsar ju på att bli större och vi får se om jag lyckas. Jag kommer alltså blogga framtill jag har fått min utbildning som ambulansSSK. Jag kanske fortsätter blogga när jag har fått jobbet också, vem vet.

Om ni har blogg kommentera då gärna och skriv era bloggadress. Vill gärna se på era blogg också :D

Nu ropar Cemil och säger att jag ska komma ut men aja vi ses då. Kommer kunna blogga en inlägg till tror jag innan jag går till träningen. Om jag inte gör det innan 17.30 så ses vi då på kvällen.

Fortsätt att rösta.
För att rösta klickar du på denna bild här nedan.
image138

Kommentera inlägget här: