Ny design, vad tycks?

Allmänt
Japp, äntligen var designen klar och det tog ju lite tid. Vill först och främst säga TACK till Petra som fixade designen. Hon jobbade så hårt och gjorde ett bra arbete. Hon fick flera gånger fixa om eftersom jag aldrig var nöjd haha men nu är jag det.
Ännu en gång tack Petra. För er som vill se hennes blogg in HÄR och skriv gärna något till henne :D. Hon är som sagt typ min stylist till bloggen haha. Hon kanske borde få lön av mig för varje gång hon fixar en design åt mig? men men, har funderat på att ge henne något som ett stort tack. Detta är inte den första layouten hon fixar utan typ den tredje.

För er som inte ser den nya designen klicka då på uppdaterings knappen som finns vid där ni skriver adress till en hemsida. Eller så kan ni också högerklicka på hemsidan och klicka på uppdatera. Ser du fortfarande inte kontakta mig.

Vad tycker ni om designen?
Kommentera så jag vet vad ni tycker :D

Men men, nu ska jag fortsätta och titta lite runt på layouten och se om det behövs något mer. Men vi ses iaf senare ikväll. Kommer kanske skriva lite sent idag för jag kanske går ut och sitter med Halils pappa och några till haha. Vi har roligt på kvällarna faktiskt.

Fortsätt att rösta.
För att rösta klickar du på denna bild här nedan.
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Omg vad fin din blogg blev. Hon verkar väldig duktig.

3 släktiing..:

skriven

designen har blivit fiiin jue.. o fett bra att man kan smsa gratis på bloggen;)

2 nawiie

skriven

De blev snyggt!



aah oke men ja har typ runt 20 läsare, förut hade jag 60 men ja skriver itne så ofta längre.