Nyklippt

Allmänt
Kom precis hem från frisören. Har varit i frisören sen kl.14.00 och jag blev klar nyss faktiskt. Så jag var alltså hos frisören i 3 timmar. Varför det tog så långt tid var för att jag hade mycket hår haha nä skämta men det var många där när jag kom. Så jag fick stå i kön och därför tog det så långt tid. Så äntligen har jag klippt mig hehe.
När jag var på väg hem så ringde min farbror och sa att de är på väg hem. Alltså de var i Danmark i en vecka. Så han sa till mig att jag ska till gården och vänta på de för att hjälpa de att bära in grejerna hem så det tog också lite tid där. Träffade min lilla kusin, Mirhan, shit vad stor han har blivit. Ska försöka ta en bild senare och visa er :D.

Nu måste jag bara duscha lite snabbt och sedan gå till grillen och köpa kebab. Mamma har inte kommit hem än utan hon är på sjukhuset hos en släkting så då är jag och lillebroshan tvungen att äta ute haha men vi ses väl efter maten. Ni får ha det så bra.

Fortsätt att rösta.
För att rösta klickar du på denna bild här nedan.
image138

Kommentera inlägget här: