Vad ska jag äta?

Allmänt
God eftermiddag vänner. Är just nu hos en granne och har presic fixat deras data. De hade nämligen virus på datan så jag fick formatera om hela datan alltså att jag gjorde datan som den är ny köpt. Så nu funkar allt som det ska och grannen kan inte sluta säga tack haha.

Måste snart ringa mamma för att fråga vad jag ska äta haha för jag har inte ätit något än och mamma är inte hemma utan är i Haninge. Tror jag kommer få gå ut igen och äta. Denna gång tänker jag äta då antingen Hamburgare eller pizza.

Nästa vecka kommer jag sätta igång en ny tävling här på bloggen så checka in här och delta. Kommer vara fina priset :D.

Nu måste jag hem som sagt för att ringa mamma men vi ses senare. Ciaoo

En fråga, tycker ni att jag ska lägga upp mer bilder på bloggen?
Kommentera....

Fortsätt att rösta.
För att rösta klickar du på denna bild här nedan.
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 anna:

skriven

klart, det är alltid kul med bilder :))

3 fudelicious:

skriven

haha benne 137 broshään

5 kche:

skriven

laddar*

7 släkting:

skriven

aaa, det e roligare att läsa och att kolla på din blogg om det är bilder..

9 fudelicious:

skriven

abooo...137 vem tror du

2 benne

skriven

haha snubben bloggar var tredje sekund haha du vet att jag drıver

4 kche

skriven

jaa meeer bilder, dt e kul när du ladar upp nya;)

6 släkting

skriven

aaa, det e roligare att läsa och att kolla på din blogg om det är bilder..

8 benne

skriven

haha ajjt men vem e du fudelıcıous

10 fudelicious

skriven

abooo...137 tänkt