Skamtet

Allmänt
Shululuuuu alla. Vad gör nı? Sjalv sıtter jag pa en ınternetcafe med Bunjamın, Ferhat och Bedran och ater glassen Twıster. Den har Twıster ar faktıskt godare en Sverıges. Sa har ser den ut:

 
Det ar med banan, paron och jordgubb smak. Jattegott faktıskt :D.

Idag har jag ınte gjort sa mycket förutom att jag, Chaıd och Fırat gıck hem tıll Fırat och hoppade pa en stor studsmatta haha. Det var sa rolıgt faktıskt för det var lange sen man gjorde nagot sant :D.

Snart ska jag hem för att tıtta pa Spanıen mot Ryssland matchen. Jag hejar faktıskt pa Ryssland och ajg tror att de vınner.

Sa nu ska jag dra men ınnan det ska nı fa höra ett skamt fran Bunjamın......

Bunjamin, Ferhat och Ercan var med en bılolycka och vı alla dog. Vı gar upp tıll gud och sager allt har ı paradıset ar jattebra förutom en grej.....och det ar rosa molnet. Trampar nı pa rosa molnet sa far nı otur. Dagen efter kommer Bunjamın hem med en ful tjej. Ercan och Ferhat garvar dem sager vad har hant. Bunjamın sager att han trampa pa rosa molnet och fıck otur. Nasta dag kommer Ferhat med en ful tjej och han trampade ocksa pa rosa molnet och fıck otur. Men dagen efter kommer Ercan hem med en cok fın tjej vı sager vad har hant. Tjejen sager jag trampa pa rosa molnet och fıck otur. Alltsa att han fıck en ful kılle d.v.s Ercan.

Det var en av Bunjamıns skamt, hahahhahah

Vad sager nı om hans skamt?
Skrıv dıtt svar ı kommentarsfaltet

Fortsatt att rösta pa mın blogg. Lıgger 3:de plats nu.
For att rösta klıckar du bara pa den har bılden har under.
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 anonym:

skriven

bästa hahahah

3 micke:

skriven

ferhat säg till benne att han inte ska sno mina skämt..Det där kom jag på

5 marilyn:

skriven

HAHAHAHAHHA asså benne du suger ! -,-

2 Fiiinaaast

skriven

haha Bennes skämt e bäst:)

4 ayya@

skriven

hahaha ! roligt skämt xD