Bloggen funkade inte

Allmänt
Förlåt att jag inte skrev något efter maten men anledningen var att blogg.se funkade inte för mig igen. Försökte fram till 12.50 och kom aldrig in. Så jag bestämde mig att kolla på Våra bästa år.

Men nu funkar blogg.se och ikväll ska de ju byta bloggplattform så det kommer att hacka ännu mer.

Idag har jag tänkt plugga bara, ska göra klart alla uppgifter jag har att göra så jag blir av med det. Orkar inte göra det under helgen.

Nu ska jag spela en stund och sen ska jag börja med uppgifterna.

Vi ses om ca 1 eller 2 timmar, ciaoo än så länge.

Förresten, Cocoo har fått in nya smycken. Jätte fina faktiskt. Kolla in här:
http://ferhat.blogg.se/2008/march/forhandvisning-pa-cocoose.html

Sen så vill jag också berätta att just nu har 38st deltagit i tävlingen jag har här på min blogg. Grymt bra, för er som inte har deltagit än gör det nu. TÄVLINGEN ÄR HUR LÄTT SOM HELST :)
Klicka här för att komma till tävlingen -------> Ta mig till tävlingen.

DET GÅR RIKTIGT BRA FÖR MIG, FORSÄTT OCH RÖSTA :)
image138


Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Nina på Johangården:

skriven

Det har varit bedrövligt med bloggarna ett långt tag. Ser fram mot att de byter plattform och att det förhoppningsvis går bättre efter det.

2 dino

skriven

Dom sköt fram det en dag... så inte ikväll utan imorgon :)