Studentskylt

Allmänt
God morgon alla

Allt bra med er? Själv mår jag jätte bra.
Jag vaknade idag 03.40 och sen dess har jag inte sovit. Har bara kollat på TV. När jag vakna var jag hur pigg som helst fastän att jag la mig igår 00.30. Jag sov alltså bara ca 4 timmar idag och är pigg O.o.

Om halvtimme ska jag iväg till cupen som jag pratade om igår. Jag kommer att vara i Tullinge, Brantbrinks IP, fram till kl.14.00 ifall vi inte går vidare. Händer det att vi går vidare till semifinal o.s.v då är jag hemma senare.
Men jag kommer mobilblogga direkt från platsen så ni vet hur det går för oss o.s.v :).

Igår kväll så tittade jag, mamma, moster, morbror och storebror på bilder när jag var liten.
För snart ska vi beställa studentskylt så vi behöver då en bild på när jag var liten. Sen kommer vi skicka bilden in till ExtraFilm där de sedan fixar en studentskylt med den bilden jag vill ha på.

Men igår var det lite svårt och komma överäns om vilken bild vi skulle ta. Så jag vill ha lite hjälp från er också så får vi se vilken det blir.
Här är bilderna, men en av de måste jag ta.

Bild 1 (Min favorit bild)
Jag tycker den här

Bild 2
Broshan tycker den här

Bild 3
Moster tycker den här

Bild 4
Mamma tycker den här

Bild 5
Morbror tycker den här

Vilken bild tycker du att jag ska ta? Skriv ditt svar i kommentarsfältet tex ''Jag tycker att du ska ta Bild 1''.
Senare ikväll berättar jag resultatet :).


Nu ska jag äta frukost så vi ses senare, jag mobilbloggar efter första matchen, runt kl.10.00.

För er som inte vet, så har jag en TÄVLING igång här på bloggen.
Klicka här för att komma till tävlingen ------->
Ta mig till tävlingen.

Rösta gärna på min blogg:
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Theres:

skriven

Jag tycker om bild 1

3 paaki:

skriven

jag tycker att du ska ta bild 5.
men du vet att dt e familjen som bestämmer :D

5 bella:

skriven

4 eller 5:D

7 Fatma:

skriven

pimik tu fotarafi sifte hayna . awi rinda
// fatma ayse

9 nadia:

skriven

nr 1 :P

11 Raul:

skriven

Hahaha fan ferhat du ser ju fortfarande likadan ut! haha

13 lorek:

skriven

hi ferhat i think i take number 4 i am a english one and i have the part in the golden compass i am the bear

2 Nina på Johangården

skriven

Bild 1 eller 4, fast alla bilder var söta och fina!

4 Sarah

skriven

Bild 1

6 Linda

skriven

Nummer 4. Du är ju ändå mamis pojk liksom :D

8 maher

skriven

ja tycker att du ska ta bild 3

10 Raul

skriven

Hahaha fan ferhat du ser ju fortfarande likadan ut! haha

12 Anonym

skriven

hi ferhat i think i take number 4 i am a english one and i have the part in the golden compass i am the bear.

14 ihsan baysal

skriven

bild 5 yiyen, fast du e lika söt o fint på alla bilder.. Morbror Ihsan