Tack för att ni röstar på mig

Allmänt
Äntligen, så nu är SOMS uppgiften nästan klart. Bara en liten del kvar att skriva och det gör jag snart.

Imorgon är det träning och denna gång ska jag ta över träningen helt själv efter som de andra tränarna är borta.
Träningen kommer att vara i Farsta IP kl.10 så jag kommer få åka hemifrån runt 09.00 tiden. Det är tidigt men vad ska man göra? :)

Det är kul att så många har röstat på min blogg. Min blogg ligger just på 17:e plats men jag vill ha fler röster. Så rösta varje dag och för er som inte har röstat än, gör det NU :).

Klicka bara här:
image138
Tack till er som röstar

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

S: Det tar inte så lång tid faktiskt. Min tog typ två veckor och då var det även över påsken så dom jobbar på bra ;) Men nallen kommer efter så du vet ;P