Student snart

Allmänt

Halloj alla glada läsare. Har inte skrivit något sen jag skrev om vad som hände i Flottsbro idag. Nu sitter jag här och väntar på att Talang 2008 börjar för det är ju FINAL. Idag efter flottsbro har jag inte gjort något förutom att jag gick till Coop och kollade efter pommac och lite andra saker som jag ska ta med mig till student frukosten :).

Igår så testade jag min kostym och mössa, fan vad cool jag såg ut haha. Har t.o.m bestämt nu vad jag ska ha på mig när jag ska på slutskivan. Blir inte kostym utan något helt annat. Det får ni veta kanske på söndag :). Under studenten kommer jag ta många bilder och dagen efter, alltså på tisdag, så kommer jag lägga upp alla bilder.
Det är just nu bara 2 dagar KVAR och jag är både glad och nervös haha.

Nu måste jag städa mitt datarum och efter det ska jag titta på Talang 2008. Så vi ses snart igen, typ om en timme eller något sånt :).

Fortsätt att rösta :)

image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Ismail:

skriven

Haha såg studentmössan på toppen av din blogg, NICE :D.

3 vivan:

skriven

Trevlig helg...och simma lungt...kramiz

2 Ismail

skriven

By the way, www.lockdown.blogg.se

4 camilla

skriven

Så rooligt :) Men du det är ju fredag när du skrev och då är det tre dagar kvar till måndag haha :D