Nasaline

Allmänt
Har ni märkt att mina kinder har också svullnat upp? Haha, ser så j*vla rolig ut, det är som om att jag har gått upp i kilo. Men i alla fall, jag har sovit ganska mycket sedan jag kom från sjukhuset. Varje gång jag vaknar så känns det som om att jag har slem och när jag hostar upp det så är det nämligen blod, gammal blod. Det känns och smakar så j*vla äckligt. Alltså det är typ slem tillsammans med blod som är helt svart vilket betyder att det är alltså gammal blod. Så nu måste jag upp och skölja min näsa med Nasaline. Så här ser den ut:



Svar på din fråga Malin. Jag har haft på mig samma tröja eftersom att jag inte har vågat ta av mig pga näsan. Men nu när näsan mår bra så har jag kunnat byta tröja

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

jaha... snygg header! ;P



ha en mysig kväll, kram emma

3 Dilan Amin:

skriven

TREVLIG KVÄLL :D



/ www.mramin.blogg.se

2 Anonym

skriven

Ferhat köpte den där stimrol fusion

4 Nawal

skriven

Hoppas de hinner läka tills personalfesten :(