1 år på fredag

Allmänt
God kväll alla. Har egentligen inget och skriva men jag vill bara berätta lite om vad som kommer hända nu på fredag när min blogg fyller 1 år. Jag kan fortfarande inte tro att jag har bloggat i snart ett år, tiden har gått faktiskt fort tycker jag. Tycker inte ni det?

Aja i alla fall, jag hoppas att det händer mycket på bloggen den dan för det kommer hända massa saker på bloggen ifall inget sätter stopp för det. Men det som jag har i alla fall planerat hittills är:

- ha en tävling på bloggen
- lägga upp en ny magic trick. Kanske så ska jag göra cola tricket igen fast på ett bättre sätt så att de tror att jag klipper klippet ska se att jag VERKLIGEN inte gör det :)
- ha en cool header i en vecka, ifall Evelina hjälper mig med det (en länk till hennes blogg kommer när hon har fixat headern) :)

Det är vad jag har planerat hittills men det kan komma mer saker. Så ni får bara inte missa den här dagen faktiskt, bloggen fyller alltså år nu på fredag.

Har ni några förslag på vad mer jag ska ha under den dagen, alltså vad för aktiviteter typ?
Kommentera

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

:o ska bli spännande, ska verkligen inte missa den här dagen då

3 foo:

skriven

wayy grattis 1 år TILILILIILILILIL..fae du e säkert skiiit glad o dansar halay framför din sonny vaio...erkänn nuu..fixa online Okey, fett skön vi spelar

5 Anonym:

skriven

Lägg in ferhat kändis

t.ex 50cent,cristiano ronaldo , Henry , ibrahim tatlises-

2 benne

skriven

ferhat du vet jag har följt din blogg sen turkiet, berey som förslag skriv en rolig skämt, yanii jag, och lägg en musik video som jag får välja

:d

4 Metin

skriven

Ta spel t.ex Copter bilspel mm

6 foo

skriven

haha zekeriya hoca skulle passa perfekt..