Ferhat Kändis Del 4

Ferhat Kändis
Så, nu är det dags för Ferhat Kändis Del 4 och jag vet att många av er har väntat på det här så nu är det som sagt dags haha.

Vi börjar med en kändis. Han är känd och heter 50 ''öre''. Kan ni gissa? Jo nämligen 50 CENT. Men här är det inte den riktiga 50 cent utan den NYA 50 cent som är helt otroligt på att sjunga.....not.


Nästa. Han är också känd men sjunger inte utan spelar fotboll. Han spelar i ett engelsk lag och det går rykten om att han kanske blir Världens bästa spelare i år. Dessutom så vill Real Madrid ha honom. Vet du vem?

Jo, Ferhat Ronaldo (Christiano Ronald). På bilden ser du mig hehe, jag tittade på fotografen efter att han skrev ''Din blogg äger'' haha. Så nice bild va? en sak till, sekunden efter gjorde jag mål (A) :).


Nu till nästa och han är också en kändis fast känd i Turkiet. Ni som är turk, kurd eller syrrian vet säkert vem han är. Han är till och med Foo's idol så nu vet ni vem det är?
Jo, Ferhat Tatlises (Ibrahim Tatlises). Tyvärr Foo, du lyckades inte bli han utan jag lyckades :D.


Nu var det en bild kvar och det den här personen är en artist och är Bennes favorit artist. Enligt mig så är han sk*t grym. Hmm vad mer finns och säga om han? Jo att han har en liten och smal näsa :P. Kan ni gissa? Men så svårt är det inte, det är ju FERHAT JACKSON. Under hans bild kan du höra på en av hans låtar, den är grym.


Snyggt va? Aja här kommer en av hans låtar som är Bennes favoritlåt



Så vad tyckte om bilderna och låten?

Kommentera

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 BENNE:

skriven

hahaha sköna bilder,, MICHAEL (l)

3 Anonym:

skriven

Haha 50 cent var bäst

5 Yunus:

skriven

Hahaha Ferhat Tatlises...den bilden är bäst

7 foo:

skriven

haha fae..har träffat IBO 3 ggr...FANTASTISK såååå prata me en vägg du...du me din turk kurd syrian,,magi ezbere dantıke.. hela mellanöstern o arabländerna vet vem han ee..faee wee vaçi..resmen adamın hakkını yigiyorsun.. keffaste låten..hellre lyssnar ja på kuşum aydın

9 esra:

skriven

hahaahahhahah:D

11 hazal:

skriven

hahahahah:)

13 Metin:

skriven

Jag som sa alla artisterna

15 rimi:

skriven

hej ville bara kommentera att ibo e KURD!!! och han e bääääst

2 Anton

skriven

Np :D

4 Elin

skriven

haha :D

6 släkting

skriven

ferhat ronaldo, hah..

8 Sara

skriven

BAHAHAHAH Ferhat Jackson, lägg upp lite mer

10 sara

skriven

HAHHAHAH DU borde lägga in vj bulent (zurna) istället för den dära bajs låten hahhahha, walla mín got zauke ta kulama ci taman tinna.

12 benne

skriven

BAJS LÅT ABRII LÅT MIG INTE KOMMA. MICHAEL JACKSON VAR MIN IDEAD ASSÅ FERHAT JACKSON

14 eriana

skriven

haha dom var roliga.

jag gillar ju ibrahim tatlises iallafall vissa låtar=)



MJ är ju min stora idol. Det var verkligen en kul idé=)