Bli dagens blogg

Allmänt
Snart ska jag till träningen så jag kommer inte vara hemma förrän kl.22.00, kanske lite senare också. Men som jag berättade tidigare så ska jag ha en tävling här, s.k ''dagens blogg''. Så det enda ni behöver göra för att delta i denna tävling är bara att kommentera på denna inlägg och skriva er bloggadress. Om ni vill så kan ni ju skriva en liten kort beskrivning om er blogg, skulle bli bra om ni gjorde det. Så det är bara att SÄTTA IGÅNG och kommentera. Imorgon kommer jag utse TRE vinnare. Lycka till alla nu.

Nu måste jag ge mig iväg så vi ses ikväll alla. Shululuuu =)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Josefin:

skriven

jag vill bli dagens blogg :D

3 nns:

skriven

Oj kul med dagens blogg ju =)

5 ElinAlexi:

skriven

Jag blir mer än gärna dagens blogg ;)



Ha det fint!

7 Mariwan:

skriven

På tal om ambulas osv så var jag på akuten och kom hem nyss. Jag skadade mitt knä på min match igår :/ Så du bara vet :D

9 Per Grunditz:

skriven

Naw, dagens blogg vill jag nog inte bli, tänkte mer på att bara kika in och säga att du verkar vara en hyfsens kille med huvudet på skaft. Det kommer gå bra för dig Ferhat, keep it up!

11 T r e t t i o n i o:

skriven

vad kan det skada? im in :]

en beskrivning:

Huvudfilosofin är foto, snuddar ibland även vid ämnen som musik och mode, eller ja haha ganska ofta. Utseendet är så mkt JAG och jag föredrar kvalité framför kvantitet ;]

13 Punktiluren:

skriven

Jag har precis skaffat bloggen så..jag har inte så mycket på gång..Jag skulle gärna vilja bli dagens blogg :D Men en annan anledning är att jag gärna vill att du tittar in och kommenterar lite ;)

Som jag sa jag har precis skaffat den så ha inte så höga förväntningar :)

15 Karolina:

skriven

Shululu! Tjejer/killar/vardag/galet/lungt/resor/skolan/fest/fotograferingar/mig själv/frågor/svar/kärlek/vänskap/äkta/tankar/funderingar/allt och lite till - låter det spännande? läs min blogg ;)

17 ida:

skriven

jag vill såklart vara med. min blogg handlar om allt och ingenting - mitt liv, mina tankar, mycket mode men även andra intressen.



jag har precis flyttat till en ny stad för att plugga så följ mitt nya liv i bloggen!

19 Jenny:

skriven

åhh jag vill gärna bli dagens blogg hade varit superkul!

21 jennie's fotoblogg:

skriven

min vardag och drömmen om att bli fotograf.



jennuth.webblogg.se

23 Lolo:

skriven

Hade ju varit hur sjukt ballt som helst att bli utsedd till dagens blogg. Dessutom säger du ofta sjulululu å jag heter ju lulu ;)

25 Sofie:

skriven

KUL =)

27 Junitjej:

skriven

Jag vill jättegärna bli Dagens blogg!! Jag håller tummarna.

29 tiindra:

skriven

Jag vill oxå jättegärna bli dagens blogg!!!!

Jag skriver om lite om vardagen, mina barn hmanr med ibland i ngt inlägg, försöker att inte bli alltför tråkig om dagen och sedan foton och redigera de...Jag älskar att ta kort men har tyvärr ingen riktig kamera men gör så mkt jag kan med den jag har...eller grabbens rättare sagt :0)...

31 sandra:

skriven

Dagens blogg. Ja kanske kan det bli jag :)

Intressant blogg du har förresten.

HA det så bra

33 Matilda:

skriven

min blogg handlar om allt kring mitt liv innebandyn, ishockey, vänner, pojkvän och mycket mer. jag gör även beställningsdesigner och älskar att hålla på med kodning och design. jag tycker även om att pyssla i photoshop! :)

35 Kim:

skriven

Jag vill bli dagens blogg för att få min röst mer hörd av fler. Mera åsikter och som kanske kan hjälpa mig med kommentarer och liknande. Som du kanske har läst så har jag det lite svårt i dagsläget med allt som kan tänkas. Så jag vill gärna bli dagens blogg.

Ha en fin dag och hoppas alla blir förgyllda med en guldkant. Mvh Kim.

37 Sophie:

skriven

Jag vill jättegärn bli dagens blogg! 16 årig tjej i den lilla "orten" Hallsberg.

39 Louise:

skriven

Louise heter då jag och jag har bloggen LagunaBeach.blogg.se De är en blogg som riktar sig mot ungdomar då jag skriver om mode, modellande, fester och känidar. Men förutom allt det där så skriver jag om lite allvarligare saker, som t.ex:

- Hur man utrotar flugor med Ajax triple action, & slår humlors vingar så fort så att det känns som om att de bränner oss?



Har också en liten cocker spaniel valp som mer än ofta dyker upp i bloggen.

Skulle väldigt gärna blio Dagens blogg, skulle förgylla min fredag då den har visats sig bli väldigt stressig. :)



Hare gott, igelkott:)

41 Martina:

skriven

Jag vill gärna bli dagens blogg ;) Skulle vara kul!

43 Benita:

skriven

Våran blogg tycker jag ska bli dagens blogg ;D

45 alle:

skriven

jag är bäst, så jag borde bli "dagens blogg" ^^ nej men det skulle vara kul ;P

47 jenny:

skriven

Hm..dagens blogg. Skulle vara roligt, men ännu roligare skulle vara att få fler läsare :)

Jag jobbar som au-pair i NYC och det är det jag skriver om. Min vardag osv.

49 Anonym:

skriven

Jag skulle gärna vilja bli dagens blogg.

Min blogg handlar verkligen om allt som faller mig i smaken, kläder, inredning, plugg och mitt liv.



NathalieLieberth.blogg.se

51 MissKalila:

skriven

Hej! Jag skulle också gärna vilja bli dagens blogg. På min blogg hittar man en hel del viktigare ämnen, eftersom jag skriver mycket personligt om svårigheter i mitt liv. Plus att det blandas med musik, kändisar och att smått och gott.

53 carro:

skriven

varför inte?! Inte för att jag har någon speciell blogg, men ord från en vanlig tonårings liv med händelser osv, eller bara några små visa ord och texter från hjärtat :)

55 Susann Lyckborg:

skriven

tipsar om våran blogg.

En helt vanlig (?) familjs glada upptåg !

Med ett snygg efternamn oxå :-)

Har mycket bilder o försöker att uppdatera ofta !



www.lyckborg.com

57 Tantfarbror:

skriven

Min blogg handlar om kärlek och om livet!

59 Stana:

skriven

döööh jag ska vinna ;D

2 Anna

skriven

Jaaa vill oxå bli dagens blogg ;-D

4 ems

skriven

http://withorwithoutme.blogg.se/

6 R y d b e r g

skriven

vilken härlig blogg, den ska du ha eloge för :) Gillar headern också ! är ambulansen mest för 'mottot' som stpr bredvid, eller jobbar du som de? ;)

8 stina

skriven

http://kittygitty.blogg.se



jag vill gärna bli dagens blogg.



jag uppdaterar ofta med bilder och liknande :)

10 Josefine

skriven

Jadu, vad beskriver min blogg? Ja tankar och ja vet fase inte hur jag ska beskriva den, har något hänt gör jag mer en berättelse av den istället för en dagbok, skriver ner saker som irreterar och gör en lycklig..så självklart, vem vill inte bli dagens blogg?



http://www.astoryaboutmylife.blogg.se

12 erika

skriven

KUL!

14 En svärmorsdröm

skriven

Dagens blogg vill jag noog inte bli, men vilkern härlig blogg du hade!

16 emmelie

skriven

Kul idé, jag blir gärna dagens blogg.



Min blogg handlar enbart om mig själv och Tokio Hotel. Jag lägger upp bilder från min vardag och liknande, bilder, videos, nyheter och annat kul om TH samt bjuder jag på sköna musiktips.

18 Emma

skriven

Tack



En blogg om mina vardagsbestyr, inredning och mode



http://harnqvist.blogg.se

20 jennie's fotoblogg

skriven

http://jennuth.webblogg.se

22 Rikard

skriven

Skulle väldigt gärna vilja bli dagens blogg!



Jag är en mode och textilintresserad kille på 20 år som läser en butikchefsutbildning med inriktning mot textil och mode på textilhögskolan i Borås. I framtiden vill jag jobba med inköp av svenska märken utomlands. Min blogg handlar om vardagens händelser, tankar och ytligheter vilket inkluderar shopping och dagens outfit. :)



Hoppas på det bästa, ha det fint!

24 Dilek Isabelle

skriven

En blogg om storstadsproblem. Jag pendlar mellan Turkiet & Sverige. Mycket shopping, mode, uteliv, resor och stress. Och lite sömn. :)

26 dlc

skriven

jag vill gärna bli dagens blogg :)



är en ung mamma till en underbar son & har en underbar pojkvän.

min blogg handlar i stort sätt om min vardag med mina två hjärtan ^^

i min blogg kan man hänga med våra tokiga/tråkiga dagar & samt kan man se bilder på vår prins :)



skulle varit jätte kul om man blev dagens blogg så att mer folk kan se mer av mig ^^



ha en bra dag.

28 marie

skriven

ok, fast min blogg är rätt så tråkig, handlar mest om mitt familjeliv, och mycket annat blandat....

ha dä bra

30 Sofie

skriven

Vill gæna bli dagens blogg :) Min blogg handlar om mitt liv och jobb i Turkiet

32 astrid

skriven

Allting som kan gå fel, går också förr eller senare fel. Det är inte mitt humör som det är fel på. Det är allting annat som är åt pipan. Du vet det, jag vet det.



40% av det jag skriver här är lögn och de andra 60% har jag knyckt. Men läs på du. Du kommer garanterat bli besviken.

34 Annakarin

skriven

Jag skriver ju mest för mig själv och ofta blir det att läsa mellan raderna och klura om man ska FÖRSTÅ min blogg.

36 Trinidad

skriven

Blir gärna dagens blogg.

Är en 22årig tjej som skriver , en personlig och öppen blogg.Skriver om mode , shopping , tips , personliga inlägg djurliv och mycket mer. Bloggen uppdateras dagligen , flera ggr per dag.



38 Åsa

skriven

Jag vill bli dagens blogg för att det vore en kul grej!!

Jag skriver om mig, mitt liv, nyheter, shopping, recept mm har massor av bilder, främst på min dotter.

40 Milla.

skriven

Oh jag vill bli dagens blogg :) snälla, snälla!

Kram

42 Kimbell

skriven

Jag vill gärna bli det, då många har skrivit och sagt att jag är deras inspirationskälla. Och då kan fler upptäcka det (samt att det såklart är kul med nya läsare att få åsikter från)



Jag skriver om mitt liv, samt varvat med fotboll, mode och kläder, tankar m.m. Och musik!

44 empa

skriven

jag vill bli dagens blogg för vi håller på med ett projekt i skolan som handlar om att vi ska blogga om samhället, jag tycker detta är viktigt och vill nu ut till fler

46 egga

skriven

va vinner man då! en fet jävla hamburgare vill ja ha! tack på förhand mr ferhatt

48 johannathåström

skriven

jag vill gärna vara med :)



skriver om allt som faller mig till smaken, och dagens kommentar kommer ofta upp! :)



yellowladie.blogg.se

50 åsa valdis

skriven

kul grej! Att bli dagens blogg skulle inte sitta helt fel. :)

52 Emmalisa

skriven

Jag blir gärna dagens blogg

54 Malin Inspiration & design

skriven

Hejsan!



Malin heter jag. Jag driver en blogg om inredning som är bland det roligaste jag vet.

Bloggen innehåller allt möjligt som rör inredning och jag visar upp saker jag tycker om och som inspirerar mig. Även en del inspirationskollage finnes.



Mina läsare får även ta del av mitt hem och våra inredningsprojekt. Jag älskar att pyssla i hemmet och jag gör det så ofta jag får tillfälle. Jag brukar kalla det för min "terapi" eftersom det får mig att må gott. Dessutom får man en trivsam hemmiljö vilket man också mår bra av.



Välkommen in till min blogg!



http://inspirationsdesign.blogg.se/?tmp=12164341



Såklart, skulle jag bli väldigt glad och tacksam om min blogg blev dagens blogg!

56 svintoflickan

skriven

nog vore de underbart att bli dagens blogg alltid..

skriver mest om mej o min familj...är mamma till 3 grabbar o en tjej...fullt upp hela dagarna.ler.

nu ska jag dricka cola o äta ostbågar framför tvn me man o barn.

roligt att du tittade in till mej.

kör du ambulans alltså?

å de skulle jag nog inte klara..att se massa svåra saker.

ha en bra helg.

mvh svintoflickan

58 M & R

skriven