Dagens bloggar är....

Allmänt
Nu är det dags att berätta om vilka tre bloggar som blev till ''Dagens bloggar''. Den här gången var det 53 st som deltog och det var ju hur kul och se det. Det kommer att komma fler såna här tävlingar så för er som inte vann idag har chansen nästa gång :). Troligen nästa vecka kommer jag ha samma tävling här igen. Men nu ska jag berätta vinnarna. Jag var alltså tvungen och lotta fram tre vinnare så det skulle bli rättvis. Så här är vinnarna. Du kan antingen klicka på deras namn eller bild för att komma till deras blogg.

Första plats
: Josefin

Beskrivning: I min blogg skriver jag om mitt liv, om drömmar, framtidsplaner, rädslor och design. Samtidigt kryddar jag med regelbundna filmklipp där jag sjunger och spelar, för musiken är mitt liv och min mening i den här världen är att sprida budskap genom låttexter.
Hon har dessutom en MySpace sida där man kan lyssna på hennes egna låtar, titta in HÄR.

Andra plats: Rikard Andreas

Beskrivning: Jag är en mode och textilintresserad kille på 20 år som läser en butikchefsutbildning med inriktning mot textil och mode på textilhögskolan i Borås. I framtiden vill jag jobba med inköp av svenska märken utomlands. Min blogg handlar om vardagens händelser, tankar och ytligheter vilket inkluderar shopping och dagens outfit. :)

Tredje plats: Jenny

Beskrivning: En 21 årig tjej som bloggar om det mesta mitt liv har att erbjuda! Blandar texter med bilder. Bor i halmstad där jag snart blir lärare, men drömmer om flytten till Stockholm. Älskar att träna och titta på sporten. Shopping, fotografera, musik, bloggar....ja mina intressen är oändliga :)

Så där var dagens bloggar och nästa vecka kommer tävlingen upp igen så titta då in här. Nästa gång kanske det blir DIN blogg som blir till dagens blogg. Nu ska jag äta så vi ses senare. Ska senare berätta om hur den nya iPoden är o.s.v, den är helt otroligt faktiskt :).

image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Malin Inspiration & design:

skriven

Hoppsan! Där hade man ingen chans. :( Trodde det gällde till 17.oo? :S



Jaja. Grattis till vinnarna! :)

3 Josefin:

skriven

hurra!!!!!!!!!!!!!!!!

5 Rikard:

skriven

Yiihaaa, tusen tack!

7 Camilla:

skriven

Did you smile today :D?

2 Sanna

skriven

Kul! :)

4 Jenny

skriven

haha tack :) va fånigt att jag inte skrev beskrivning!!! Men kul :D:D jippi, va glad jag är!!!



om du vill kan du ju lägga in i efterhand



"En 21 årig tjej som bloggar om det mesta mitt liv har att erbjuda! Blandar texter med bilder. Bor i halmstad där jag snart blir lärare, men drömmer om flytten till Stockholm. Älskar att träna och titta på sporten. Shopping, fotografera, musik, bloggar....ja mina intressen är oändliga :)"

6 Fröken

skriven

Aj aj. Upptäckte tävligen för sent. Hoppas på en chans till. =)