Dagens blogg?

Allmänt
Ja, nu ska jag iväg till träningen. Kommer vara hemma runt 21.00 tiden så vi ses då. Kommer alltså inte kunna blogga tills jag har kommit hem.

Skrev på den tidigare inlägget om att jag skulle ha en kort tävling för de som har blogg. Tävlingen är hur lätt som helst och det enda du behöver göra är att svara på denna fråga.

Vill du bli dagens blogg här på min blogg?


Det du endast behöver göra är att du skriver att du vill vara med och sedan skriver din blogg adress. Så lycka till alla :D

P.S Tänk på att jag har många besökare D.S

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Josefine:

skriven

1. Vem vill inte?:P

3 ♥ Mamma Jessica [18 år och mamma till Emilia 4 år]:

skriven

Jag vill gärna bli det :)

5 Sofie Lundin:

skriven

Jag vill gärna vara med :)

7 Sofie Lundin:

skriven

fast nu skrev jag fel blogg adress, sorry!

9 Emma "Miss Perfect":

skriven

Okejs,

jag vill gärna vara med i "Dagens blogg" tävling.

Kramar

11 sanna:

skriven

Skulle vara jättekul att få bli dagens blogg på din sida:)

13 Soffie:

skriven

Absolut jag skulle vilja bli dagens blogg:O)

15 Emelie Talvis:

skriven

Jag vill vara med :)

17 Elise:

skriven

weeeey självklart vill jag ju bli dagens blogg.. man kan gott försöka iaf =)

19 Malin:

skriven

Jag skulle vilja vara med i din tävling. =)

21 carl:

skriven

vore väl nice ;P

23 Anne:

skriven

Har inte sett din blogg förut men är nyfiken på vad den innehåller,många olika livsöden och spännande berättelser finns att finna i cyberrymnden som är helt fantastiska!

Går in nu för ät läsa och begrunda...

Är inte med i tävlingar i vanliga fall, men "what the hack"...why not?

25 dlc:

skriven

sv; okej :)

27 tuva:

skriven

såklart man önskar att bli dagens blogg. Det skulle vara trevligt:)

29 ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]:

skriven

har ju redan skrivit att jag vill va med ;P

31 Number nine on Melon Lane:

skriven

Hmmm, eftersom jag läste din kommentar så kommenterar jag väl tillbaks:) Ha en bra dag.

33 Emilia:

skriven

Är jättegärna med!

35 Emma:

skriven

Why not? :)

37 Tjohalias blogg om inredning:

skriven

Vilken roligt tävling, klart jag är med!

39 A:

skriven

Jag vill gärna vara med, spana in min blogg ;)

41 Anonym:

skriven

- im in ;d

43 identity:

skriven

jag vill gärna vara med :)

45 Becca:

skriven

Jag är självklart med! :)

Ha en bra dag!

47 reklamtorget:

skriven

på reklamtorget hittar du bra erbjudanden,kampanjer

och gratis tävlingar från många olicka företag

49 Cinsaga:

skriven

Alltid kul med nya bloggar och nya läsare, så varför inte ?



http://www.metrobloggen.se/cinsaga



Tvåbarnschock - eller livet med två små juveler ?!?

51 Pernill@:

skriven

Ja vem ill inte det ???

Jag vill iallafall

2 Josefine

skriven

2. Vill fortfarande vara med, tänkte oxå berätta att jag började med bilden idag :D

4 Lisa

skriven

Jag är med :)

6 rebecca

skriven

jag vill va dagens blogg :$

8 emelie

skriven

Jag vill vara med :)

10 Louice

skriven

jag vill bli dagens blogg :)!

12 Tina

skriven

Jag skulle gärna vilja bli dagens blogg:)

14 rebecca

skriven

tack :D

16 kristin

skriven

sv: kan väl inte skada och sga att man vill vara med :p

18 Ida

skriven

Varför inte? I'm in.

20 carl

skriven

vore väl nice ;P

22 Eldarion

skriven

Haha, jag signar upp mig på det här :D Nyuppstartad blogg och jag är i behov av besökare, annars så läggs allting på is ^^ Tror dock att det finns intressantare bloggar än min. Peace. Over'n'out.

24 dlc

skriven

jag vill va med ^^

26 Bitte

skriven

Ja,kul :)Är med med mina bägge ;)

Även denna då http://www.metrobloggen.se/leva

Tack för inbjudan,ha en finfin dag!

28 felicia

skriven

jag vill vara med!

30 NAJALLA

skriven

Jag vill oxå vara med :o)

32 camilla - Cult design

skriven

vill vara med

34 Natalie R

skriven

Varför inte - jag är gärna med :)

36 DD

skriven

finns ingen annan blogg än min!!!!



COOL

Fräck

Het

Snygg

aktuell

kvinnlig

intellektuell

smart

rolig



jag har ALLT ;D



38 Annie

skriven

Klart man vill bli dagens blogg :P

40 Tilda

skriven

Jag är gärna med! :D

42 Linda

skriven

jag är jättegärna med :)

44 Emmelie o Albin

skriven

jag är med

46 Randfia - Smartare än Barbie

skriven

Hej :) Jag skulle gärna vilja bli dagens blogg. Den är lite annorlunda från allt annat :)



puss!

48 Marie

skriven

Hur har du skaffat dej alla dessa läsare då? :)

50 Lisa

skriven

Jag vill vara med :) och ha många besökare!