Eid mubarak

Allmänt

God morgon alla. Vill först önska alla muslimer eid mubarak (Bayram mubarek). Som Lola sa hoppas på att era liv för alltid fylls med glädje, kärlek och framgång. Idag blir det en dag då vi muslimer ''firar'' över att ramadan är över, hade tänk gå till mosken idag för att be men jag vet inte vilken tid man ber idag. Så hoppas nån av er vet och att det inte är försent :o.

Är du muslim?
Kommentera

Nu är det exakt en månad kvar till min blogg blir ett år, som jag sa igår så fattar jag inte att det är sant haha. Så jag kommer ha troligen en massa ''aktiviteter'' här så som tävlingar o.s.v. Kommer bli en rolig dag här på bloggen tror jag.

Lite fakta om min blogg:

- Bloggen har funnits i 335 dagar
- Fått 3031 kommentarer
- Skrivit 1304 inlägg
- Får 300-500 besökare dagligen, ibland ökar det till 600-650

Det är helt otroligt att bloggen funnits så länge. Som jag alltid säger så är det tack vare er bloggen finns, utan er alla besökare skulle jag inte ha orkat blogga. Nu hoppas man bara att ni forsätter och läser bloggen samt att det blir fler besökare :).

Nu ska jag städa i mitt rum för vi kommer troligen få gäster idag så vi ses senare :). Ska försöka komma med lite bilder idag :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 robiN:

skriven

Go´morgon

3 Helin:

skriven

Eid Mubarak :)

5 foo:

skriven

Happy Bayram..kära muslimska bröder o systrar..skit dum fae...du kommer på det efter 2 timmar att d e bön..bönen va typ kl 07.40...hahaha tujı..pisi sar leylon

7 nadia:

skriven

japp är muslim

2 Lolo

skriven

Söt du är som nämner mig i bloggen ;) Hoppas alla dina böner kommer fram

4 HIF (nummer 19)

skriven

Jag är Muslim ÖVER 100 PROCENT



Eid Mubarak

6 esra.d

skriven

ja e muslim:)

8 släkting

skriven

e muslim=)